top banner image
 
 
 

LS Central

En innovativ forretningssoftware, der hjælper dig med at imødekomme og forudse omskiftelige forbrugsvaner.

Logofrise2.png

LS Central: én samlet handelsløsning

LS Central er en alt-i-en-software, som bygger på Microsoft Dynamics 365 Business Central. På én enkel platform samler den dine forretningsprocesser, sporer din lagerbeholdning over hele kæden og gør det nemt for dig at skalere din virksomhed.

 

womaninworkshopwithcalulator_750x600.jpg

Meget mere end en ERP-løsning

Et traditionelt ERP-system er ikke dus med ideen om "detailhandel" eller "hotel- og restaurationsbranchen", så det forstår ikke begreber som butikker, genopfyldning af butiksvarer, B2C-loyalitet, kampagner, reklamer mv.

Med LS Central kan du betjene din kunde med personlige omnichannel-kampagner, reklamer og tilbud.

I LS Central er alle funktioner tæt forbundet med hinanden, hvilket betyder at:

  • Du har gennemsigtighed i de enkelte transaktioner fra POS til hovedbog
  • Du har fuld kontrol over opfyldning af dine butikker fra centrallageret eller direkte fra leverandørerne, og du kan om nødvendigt planlægge omfordeling
  • Du kan nemt tilføje butikker og konfigurere nye POS-enheder centralt.

Du kan tilbyde sikre og kontaktløse betalinger samt lagertilgængelighed i realtid. Du kan ligeledes udvide din virksomhed og tilbyde en-til-en-konsultationer, aftaler og personlige ydelser ved behov.

Derudover får du også flere forskellige topmoderne POS-muligheder (Point-of-Sale):

  • Standard POS i håndkøb
  • Mobil POS
  • Self-Service Shopping via kiosker eller personlige smartphones.

Læs mere

Branchespecifikke løsninger

Product-image-LS-Central-for-retail-logo-510x250-01.jpg

LS Central til detailhandel

Drag fordel af de dedikerede funktioner til salg, markedsføring og lagerstyring. Sælg varer via forskellige salgskanaler; i dine butikker, via stationære og mobile check-out-funktioner og via din e-handel. Administrér dine varer centralt, herunder priser, kampagner, rabatter og meget mere. Få et komplet overblik over dit lager, og minimer risikoen for, at varer bliver udsolgt.

Product-image-LS-Central-for-restaurants-logo-510x250-01.jpg

LS Central til restauranter

Administrér dine restaurant-, catering- og køkkenprocesser i én samlet løsning. Modtag dine kunders ordrer ved bordet, ved kassen eller via selvbetjeningsenheder, og send dem direkte til køkkenet. Du kan oprette opskrifter og menuer centralt. Du kan også administrere bordservice og roomservice, og gøre det nemmere at give dine gæster hurtig og opmærksom service.

Product-image-LS-Central-for-hotels-logo-510x250-01.jpg

LS Central til hoteller

Få nem adgang til alle de oplysninger du har brug for om dine gæster og dine faciliteter. Administrér gæster, grupper og begivenheder. Få et overblik i realtid over rengøring, vedligeholdelse og bookingstatus, og maksimér belægningen af værelserne. Genkend tilbagevendende gæster, og giv dem personlige tilbud.

Læs mere

Product-image-LS-Central-for-pharmacy-logo-510x250-01.jpg

LS Central til apoteker

Administrér forskellige typer recepter og medicin effektivt, og få kontrol over dit lager af medicin og andre produkter på de forskellige apoteker. Løsningen til apoteker indeholder også en lang række funktioner, der gør dig mere konkurrencedygtig og samtidig forenkler dine daglige rutiner i en omfattende pakkeløsning, der er specialiseret til netop din branche.

 

 

Product-image-Business-Central-SaaS-800x800-1-1.png

Altid opdateret

LS Central bygger på Microsoft Azure, en global skytjeneste, der giver dig den sikre og solide infrastruktur, som din virksomhed har brug for.

Inden for detailhandel og hotel- og restaurationsbranchen er det i din bedste interesse at sørge for at dine lokale butikker er i drift, uanset hvad der sker i skyen.

Det er her, at vores Hybrid Cloud kommer i spil. Du får det bedste fra begge verdener, hvor dine butikker eller restauranter kan arbejde offline, mens dit hovedkontor opererer i skyen.

Skyen giver detailhandlen en helt ny skalerbarhed. I højsæsonen kan du have brug for at tilføje flere POS-enheder eller oprette pop-ups. Denne løsning gør det problemfrit. Kommercielt set har du en månedlig omkostning, der kan tilpasses til din virksomheds behov og er forudsigelig måned efter måned. Skyløsningen betyder også, at du aldrig behøver at gennemføre et opgraderingsprojekt – du er altid opdateret.

Analytics for LS Central

Få adgang til nyttige rapporter. Træf bedre forretningsmæssige beslutninger.

Analytics for LS Central er baseret på Azure SQL og Microsoft Power BI med dashboards og rapportering om salg og lagerbeholdning til detailhandlere. LS Insight er let at tilpasse og udvide.

Fordele for dig:

  • Én dataplatform til alle dine rapporteringsbehov
  • Support til mobile enheder
  • Let at udvide med andre datakilder
  • Stærk integration med andre Microsoft-produkter (Power Apps)
  • Du kan vælge mellem lokal eller skybaseret tilgang. Gratis Data Hub og Analytics (kun hosting-omkostninger)
  • PowerBI-rapporter
  • Stort PowerBI-fællesskab.

 

manworkingattablet_750x600.jpg

Hvorfor Azets?

Azets er et konsulenthus, der leverer ydelser inden for regnskab, løn, skat, revision, rådgivning og forretningsekspertise – både digitalt og til din dør.

Som den førende udbyder af kvalitetsydelser i Storbritannien og Norden er vi klar til at effektivisere din forretning og spare dig for masser af tid i hverdagen.

Vi hjælper alle slags virksomheder i alle størrelser med at opnå deres mål. Kontakt os via denne formular for at få mere at vide om, hvordan vi kan skabe den perfekte løsning til din virksomhed.

Ja, vær venlig at håndtere min anmodning. Jeg accepterer, at Azets modtager og gemmer mine kontaktoplysninger i overensstemmelse med Privacy Statement

Ja tak, jeg vil gerne tilmeldes nyhedsbrevet fra Azets. Jeg kan til enhver tid afmelde mig igen.