Dine gæster i centrum
Med alt samlet på én platform og med intelligente værktøjer kan du holde styr på hver enkelt kundes behov og ønsker. Fra anmodninger om værelser til yndlingsdrinks i baren. Brug al din viden til at yde en endnu bedre service og vis dine gæster, at du er opmærksom og kan genkende dem – og at netop din virksomhed, gør lidt ekstra, under deres ophold.
Reservation
Tilbyd sikker reservering af dine værelser og facilitetér dette på din hjemmeside, på bookingsider, igennem tredjepartsagenter og på selve hotellet. Genkend tilbagevendende gæster og forbered dig på deres ankomst.
Indtjekning
Tjek gæsterne hurtigt og gnidningsløst ind. Genkend tilbagevendende gæster, og gør deres oplevelser værd at huske ved at tilføje et personligt præg. Fra nu af vil du aldrig skulle spørge "Har du været på et ophold her før?".
Ekstra tjenester
Ønsker dine gæster at tilføje ekstra tjenester, f.eks. en flaske champagne på værelset, afhentning i lufthavnen, booking af en behandling eller leje af en tennisbane? Nu kan du under og efter bookingen nemt holde styr på kommende opgaver i systemets rollecenter og sikre, at alle anmodninger bliver opfyldt hver gang.
Udtjekning kan foregå lige så hurtigt og problemfrit, som dine gæster ønsker. Du kan desuden lade gæsterne tjekke ud, hvor de vil – i receptionen, online eller via mobilen.
Hotel-bookingsystemet giver dig et komplet overblik. Følg kunderejsen fra start til slut og alle trinnene derimellem. Lær dine kunders adfærd at kende, og lev op til dine gæsters forventninger.
Tilbyd gæsterne at vende tilbage med personlige tilbud og attraktive loyalitetsprogrammer, der tager udgangspunkt i deres behov. Fortæl gæsterne, at de er mere end velkommen en anden gang. Inspirér dem til at booke et nyt ophold, og lad dem bruge deres medlemspoint, som de har lyst til.
Onboarding
Vi ved godt, at det skal gå hurtigt i hotelbranchen. Derfor er tidskrævende oplæring eller onboarding ikke nødvendig, når LS Central implementeres, og systeminstallationen tilpasses til din virksomheds behov.
Hurtig oplæring
Den intuitive brugerflade med flere forskellige brugerprofiler betyder, at dine medarbejdere er på rette spor efter kun en times oplæring i systemet.
Ét forløb for forskellige roller
Med et enkelt oplæringsforløb kan dine medarbejdere nemt bevæge sig mellem receptionen og baren og videre til fx udflugtsbooking.
Hvor som helst, når som helst
Du kan få et overblik over hele driften – fra ledige værelser til rengøring og analyser – og yde service til dine gæster fra enhver enhed.
Hele kloden rundt
International forretning? Intet problem! LS Central til hoteller er tilgængelig på flere sprog og kan håndtere forskellige valutaer, skatter og regler.
Spar penge
Når alt er samlet på én og samme platform, kan du skære ned på antallet af leverandører, systemer og integrationer og dermed sænke dine omkostninger.
Implementering, når det passer dig
Implementeringen af LS Central til hoteller kan ske i skyen, lokalt eller som en hybrid løsning, der passer til din virksomheds behov.
Tilpas hotel-bookingsystemet LS Central til hoteller til din virksomhed
og opskaler efter behov.
Et reservationssystem udviklet til hoteller og med rollebaserede visninger
Beslut, hvilke oplysninger og funktioner hver enkelt bruger skal have adgang til på baggrund af deres rolle i virksomheden. Fremskynd servicen og gør de mest relevante oplysninger mere tilgængelige. Alt er samlet i ét og samme system.
Planlæg og koordinér den daglige drift af dine hoteller – lige fra reservationer, forretningsudvikling og til særlige arrangementer.
Med LS Central til hoteller har du mulighed for at:
- Planlægge personalelister på grundlag af dit nuværende behov
- Følge op på personaleomkostninger, effektivitet og fremmøde
- Håndtere lagerbeholdning, indkøb og leverandører
- Udarbejde budgetter, måneds- og årsregnskaber
- Følge op på driften med Business Intelligence-rapporter
- Foretage bookingstatistikker for specifikke perioder og kanaler
Overvåg og hold styr på dine investeringer med pålidelige oplysninger i realtid om hele hotellets flow.
Med vores samlede platform kan du:
- Sikre korrekt prissætning for alle gæster og grupper
- Administrere priser og begrænsninger
- Øge forretningsværdien med intelligente analyseværktøjer
- Håndtere supplerende transaktioner og avanceret fakturering
- Håndtere udeblivelser og overbookinger
Øg antallet af bookinger, og styrk eksponeringen og omsætningen af dit brand.
Få mere ud af dine markedsføringsindsatser med LS Central til hoteller:
- Skab reklamekampagner og tilbud, der maksimerer rentabiliteten og kundetilfredsheden
- Skab og markedsfør pakketilbud med indkvartering, restaurantbesøg og spabehandlinger
- Følg op på dine kampagner og tilbud
- Administrer point og loyalitetsprogrammer
- Tiltræk tilbagevendende gæster, og giv dem personlige oplevelser
- Få indsigt i dine kunder i realtid
- Få styr på kunderelationer
LS Central til hoteller sikrer, at receptionen har adgang til alle de nødvendige funktioner for at give dine gæster den bedste oplevelse:
- Få et hurtigt overblik over bookingstatus med farvekodning
- Vær opmærksom og byd tilbagevendende gæster velkommen
- Administrér både individuelle, gruppe- og virksomhedsreservationer
- Tilføj oplysninger og kommentarer til reservationer
- Se status for rengøring og vedligeholdelse i realtid
- Opdater reserveringer af middage, behandlinger eller andre tilbud
- Del betalingen op i forskellige fakturaer
- Administrér ændringer af værelser, mersalg og opgraderinger
- Administrér transaktioner efter afrejsedato
- Acceptér betalinger uden at tjekke ud
Support
Ét enkelt system = én onboarding og én support
Det er vigtigt for virksomheden at få hurtig hjælp, når der er behov for det. Tingene må ikke gå i stå i løbet af kritiske øjeblikke, som f.eks. en bookingprocedure eller en check-out. Med mange systemer kan det være svært at vide, hvor fejlen er, og dermed hvilken support der skal kontaktes. Med LS Central til hoteller bliver det nemt. Du skal blot kontakte supporten.
Én enkelt support for hele hotel-bookingsystemet
Fordelen ved LC Central til hoteller er, at det administrerer samtlige dele af din virksomhed. Det betyder også, at du kun behøver at tale med én og samme supportafdeling, uanset hvilken hjælp du har brug for.
- Du behøver ikke at vide, hvor fejlen er
- Der er ingen leverandører, der kan give hinanden skylden for fejlen
- Du får lavere supportomkostninger
Du har sandsynligvis mange spørgsmål – vi har svarene
Det kan være uoverskueligt at vælge det rigtige hotel-reservationssystem til dit hotel og resort, uanset om din virksomhed er lille eller stor. Vi er her for at hjælpe dig og besvare dine spørgsmål. Du skal blot kontakte os!
Hvorfor Azets?
Azets er et konsulenthus, der leverer ydelser inden for regnskab, løn, skat, revision, rådgivning og forretningsekspertise – både digitalt og til din dør.
Som den førende udbyder af kvalitetsydelser i Storbritannien og Norden er vi klar til at effektivisere din forretning og spare dig for masser af tid i hverdagen.
Vi hjælper alle slags virksomheder i alle størrelser med at opnå deres mål. Kontakt os via denne formular for at få mere at vide om, hvordan vi kan skabe den perfekte løsning til din virksomhed.