top banner image
 
 
 

Overskuelig og skybaseret Enterprise Resource Planning

Logofrise2.png

Business Central: en alt-i-én løsning til ERP

Microsoft Dynamics 365 Business Central er den optimale digitale skybaserede ERP-løsning til din virksomhed

Microsoft's skybaserede Business Central-løsning giver bl.a. små og mellemstore virksomheder mulighed for at sikre driftskontinuitet. Du kan automatisk samle systemer og processer for at administrere økonomi, salg, service og drift samt oprette forbindelse til tredjepartsapplikationer, som løn, bank, CRM eller branchespecifikke systemer.

Business Central gør det samtidigt muligt for dine medarbejdere at få nem adgang til data, funktioner og virksomhedsapplikationer lige der, hvor de har brug for dem.

Business Central giver dig:

  • Brugervenlig platform og funktionaliteter
  • Skalerbar og sikker skyplatform
  • En omfattende mængde af altid opdaterede funktionaliteter
  • Datasikkerhed og andre overensstemmelser

 

 

Product-image-Business-Central-SaaS-800x800-1-1.png

Sikkerhed

Business Central bruger Azure Active Directory (Azure AD) som godkendelsesmetode, der automatisk oprettes og administreres for dig.

  • Den månedlige servicetilgængelighed er 99,9 %
  • I tilfælde af behov for disaster recovery, er failover/RPO-tiden på mindre end 24 timer.

Vi kan hjælpe dig med at løfte din virksomhed

Med hjælp fra vores løsningsorienterede team af eksperter kan vi føre dit system og din virksomhed op på et helt nyt niveau.

Vi kan skabe udvidelser omkring din Business Central-løsning, samtidig med at det vil være muligt at opdatere kerneydelsen.

Vi tilbyder også en bred vifte af færdige komponenter og tilføjelser, uden at du behøver at tilføje en eneste kodningslinje.

Product-image-Business-Central-circle-1200x767.png

Gør din forretningsvision til virkelighed

Essential- eller Premium-licens?

Business Central fås i to forskellige licenser: Essential og Premium.

Essentials dækker alle de mest almindelige forretningsprocesser og funktioner, som f.eks. økonomi, indkøb, salg, projekter, forsyningskæde og lager.

Premium dækker over alt det ovenstående og understøtter desuden processer og funktioner i forbindelse med produktions- og servicestyring.

Software as a Service (SaaS)

Software as a service (SaaS) støtter din virksomhed gennem perioder med forandringer ved at sørge for automatiske opdateringer. Med SaaS får du også en hurtig markedsintroduktion, innovativ funktionalitet og en konkurrencefordel – alt det, du har brug for, når du skal imødekomme og løse nye behov.

SaaS giver dig også mulighed for at drage fordel af Microsofts Power Platform-økosystem med masser af færdige integrationer, apps, dataindsigt og andre værdiskabende løsninger.

Uden grænser

Business Central kan understøtte flere virksomheder samt internationale virksomheder og opfylder de juridiske krav i forskellige lande. Løsningen tilbyder også flere sprogindstillinger.

Omdan din virksomhed med Microsofts Power Platform

Business Central er fuldt ud integreret med Office 365, herunder Outlook, Word, Excel og PowerPoint, hvilket gør det til et naturligt valg for Office 365-brugere, og det føles derfor bekendt at arbejde med.

Microsofts Power Platform er en intuitiv, udvidelig platform, som byder på værktøjer med lavt kodningsbehov, der hjælper dig med at transformere din virksomhed.

Du kan analysere data med Power BI, bygge løsninger i Power Apps, automatisere processer i Power Automate og oprette intelligente chatbots med Power Virtual Agents-værktøjet.

Microsoft Power Platform gør det muligt for alle dine brugere – uanset deres tekniske evner – at samarbejde og skabe transformative løsninger på tværs af din organisation.

 

MC Power Platform-1.png

Rollespecifikke fordele ved at bruge Business Central

Business Central leveres med et antal brugsfærdige roller, som du kan tilpasse for at give brugerne hurtig adgang til oplysninger, der er relevante for deres rolle i virksomheden.

De brugsfærdige roller omfatter revisor, business manager, speditør, salgsordrebehandler, produktionsplanlægger, salgs- og relationschef, administration mv.

I fanerne kan man se nogle af de vigtigste funktioner for nogle af rollerne.

Vi kan naturligvis hjælpe dig med at tilpasse og specialfremstille de forskellige roller, så de passer til din virksomheds specifikke behov.

wallet-3.svg

Finans

Finansmodulet indeholder realtidsregnskab og værktøjer til automatisering of mindskning af manuelt arbejde, f.eks. afstemninger, regnskaber og månedsafslutninger.

Finansielle rapporter kan genereres direkte fra ERP'en eller via Microsoft Power BI-analyser. Dette reducerer behovet for Excel og manuel rapportering betydeligt.

Vi kan supplere ERP'en med funktioner til genbrug og godkendelse af købsfakturaer, som er integreret direkte i Business Central.

business-trade.svg

Salg og indkøb

Opbyg bedre relationer til dine leverandører, og omdan de bedste tilbud til ordrer.

Salgs- og indkøbsmodulet åbner op for en strømlinet salgsordre-/tilbud-/kontraktproces, der minimerer manuelle fejl og giver entydige oplysninger om kunder, leverandører, salgshistorik og kommende opgaver.

window-pie-graph.svg

Produktion

Produktionsmodulet kan beregne og optimere din produktionskapacitet og de ressourcer, der er nødvendige for at forbedre produktionsplanerne og imødekomme kundernes efterspørgsel. Det er også muligt at opretholde den korrekte lagermængde ved automatisk at beregne dine lagerniveauer, leveringstider og genbestillingspunkter.

checklist-pen.svg

Lagerbeholdning og opmagasinering

Lagermodulet gør det muligt for din virksomhed at genopfylde lageret optimalt og hjælper med at oprette indkøbsordrer med salgsprognoser og forventet opbrug af lagerbeholdning. Løsningen giver dig et omfattende overblik over lagringen ved at spore produkthændelser og forsendelser med udgangspunkt i lagerplaceringer, gulvplaner og lagerets størrelse.

Microsoft AI, Copilot, som en del af Business Central 

Microsoft har integreret sin egen kunstige intelligens, Copilot, ind i Business Central. Copilot bringer værdifulde forbedringer til Business Central-brugere og hjælper derved organisationer med at opnå bedre resultater på en smartere måde.
 
Fordele ved Microsoft Dynamics 365 Copilot for Business Central-brugere:
  • Effektivitet: Copilot muliggør fuldskala udnyttelse af AI i ERP-processer. Det genererer automatisk indhold såsom produktinformation, beskeder og salgsordrer, hvilket strømliner de daglige opgaver. 
  • Forbedret Kundeservice: Copilot assistere brugere med at skabe indhold af høj kvalitet, og forbedrer dermed kundeservice. For eksempel, salgsordrer kan blive behandlet hurtigere og mere præcist. 
  • Brugervenlighed: Copilot forbedrer brugervenligheden af Business Central ERP og sparer tid og kræfter. Brugerne behøver ikke være dataforskere; de kan fokusere på kerneforretningens opgaver. 
  • Frigør kreativiteten: Med Copilot kan medarbejderne koncentrere sig om kreativitet og strategisk tænkning, mens rutineopgaver håndteres automatisk. 

Nye ESG-rapporteringsfunktioner i MS D365 Business Central

Funktioner, der understøtter overvågning og rapportering af drivhusgasemissioner, såsom diagram over bæredygtighedsregnskaber, bæredygtighedsjournaler og bæredygtighedsposter, er blevet lanceret i Business Central. I øjeblikket har du adgang til flere rapporter, der gør emissionsanalyse og overvågning nemme og præcise. Funktionerne udvikles løbende videre.

Hvorfor Azets?

Azets har leveret Microsoft Dynamics-systemer siden 2001 og er en af de største leverandører af Business Central i Norden.

Vi er specialiseret i nordiske implementeringer og har mere end 100 ERP-specialister i alle fire nordiske lande.

Vi arbejder tæt sammen med Microsoft for at sikre, at den ekspertise og de løsninger vi tilbyder vores kunder, er både avancerede og i top.

Vores omfattende brancheekspertise og gode forståelse af vores kunders forretninger og behov har resulteret i mange langvarige relationer.

Vi er stolte af vores erfaring med at levere projekter, der overholder budgettet og tidsplanen.

Vores Continuous Services sikrer at dine it-ansvarlige kan sove trygt og fokusere på andre opgaver, eftersom vi dækker og håndterer alle dine ERP-relaterede udfordringer.

Vi er nemme at få fat i og reagerer hurtigt for at garantere, at din ERP-løsning altid er driftsklar.

Azets Continuous Services

Målet med Azets Continuous Services er at styre proaktive handlinger på en struktureret måde og reagere effektivt, når det er nødvendigt.

Overvågnings- og supporttjenesten løser eventuelle problemer i Applikationer så hurtigt som muligt for at minimere besværet for kunden.

Azets tilbyder systematiske vedligeholdelsestjenester med henblik på proaktiv vedligeholdelse af løsningen for at sikre systemets funktionsdygtighed.

Med hensyn til Change & Release Management tildeler Azets et Change Manager-team for at ajourføre kundernes løsninger og sørge for, at de reagerer på både fejl og forretningsbehov.

Servicedriften kontrolleres i overensstemmelse med ITIL-politikker (Information Technology Infrastructure Library) og Agile/Scrum-metodologier i overensstemmelse med retningslinjerne for Quality Management System.

Azets arbejder helt naturligt som en integrator med kundernes tredjeparter for at sikre en smidig serviceoplevelse.

Product-image-Business-Central-Continuous-services-1000x1000.png

Bruger du i øjeblikket Microsoft Dynamics NAV eller Business Central, men lever din nuværende partner ikke op til forventningerne?

_0060_shutterstock_667716418.jpg

Vi støder nogle gange på kunder med:

  • Et system, der ikke er fuldt ud implementeret
  • Brugere, der finder systemet kompliceret at bruge
  • Et system, der er teknisk forældet
  • En aktuel partner, som ikke er i stand til at levere de nødvendige udviklingsressourcer til at støtte virksomheden.

I sådanne tilfælde er det muligt at skifte partner, hvor vedligeholdelse, udvikling og licensforvaltning af dit system overgår til Azets. Med hjælp fra vores løsningsorienterede team kan vi løfte dit system og din virksomhed op på et helt nyt niveau.

Vil du vide mere om muligheden for at udskifte din Business Central Partner?

Læs mere

Relaterede videoer

Hvorfor Azets?

Azets er et konsulenthus, der leverer ydelser inden for regnskab, løn, skat, revision, rådgivning og forretningsekspertise – både digitalt og til din dør.

Som den førende udbyder af kvalitetsydelser i Storbritannien og Norden er vi klar til at effektivisere din forretning og spare dig for masser af tid i hverdagen.

Vi hjælper alle slags virksomheder i alle størrelser med at opnå deres mål. Kontakt os via denne formular for at få mere at vide om, hvordan vi kan skabe den perfekte løsning til din virksomhed.

Ja, vær venlig at håndtere min anmodning. Jeg accepterer, at Azets modtager og gemmer mine kontaktoplysninger i overensstemmelse med Privacy Statement

Ja tak, jeg vil gerne tilmeldes nyhedsbrevet fra Azets. Jeg kan til enhver tid afmelde mig igen.