Ledige stillinger
Er du passioneret omkring refusion og klar til at indtage en rådgivende rolle?
Vi søger en kandidat med solid erfaring inden for refusionsområdet, der kan arbejde selvstændigt og kombinere ekspertviden med fremragende service og rådgivning.
Din rolle
Som refusionsekspert i vores team vil du primært fokusere på at levere skarp rådgivning til vores kunder. Din opgave bliver at analysere problemstillinger og kommunikere mulige løsninger med fokus på den mest fordelagtige løsning for kunden. Du får rig mulighed for at arbejde med en lang række spændende nationale og internationale kunder.
Vores kunder søger professionel rådgivning, herunder afdækning af handlemuligheder og et overblik over mulige konsekvenser. Størsteparten af det relaterede tastearbejde varetages af vores kollegaer i Rumænien, som du vil have et tæt samarbejde med.
Dine opgaver spænder bredt - fra rådgivning inden for både §42, §56, fleksjob, løntilskud og personlig assistance i krydsfeltet mellem kunder, udbetaling.dk og kommunale jobcentre, til udarbejdelse af orlovspolitikker og procesoptimering.
Du har derfor kendskab til både:
- Barselsregler
- Sygedagpengeregler
- Anmeldelsesfrister
- Refusionsansøgningsfrister
Din baggrund
Du har et godt overblik, skaber struktur og er proaktiv i forhold til både opgaver og kunder. Du har et godt samarbejde med dine kollegaer og kunder, bidrager aktivt med vidensdeling og trives med ansvar. Derudover kan du kende dig selv i nedenstående punkter:
- Solid erfaring inden for refusionsområdet
- Stolt af at yde god rådgivning
- Trives i en ekspertrolle
- Godt overblik og samtidig fokus på detaljen
- Stærke engelskkundskaber i både skrift og tale
- Komfortabel med at anvende mange forskellige systemer
Velkommen i teamet
Du bliver en del af et dygtigt team bestående af kollegaer med flere års erfaring inden for refusionsområdet. Vi er i konstant udvikling, da vores nearshoring-aktiviteter i Rumænien og robotteknologi medvirker til at vores rolle som konsulent løbende udvikles.
Vi tilbyder sund frokost, god kaffe, frugt og fredagsbrunch. Vi har motionsrum, massage- og rabatordninger og en aktiv personaleforening, der afholder mange sociale arrangementer, som bidrager til trivsel og fællesskab.
Med konceptet ’Smarter Working’ sikrer vi en god work-life-balance. Vi stiller alt relevant udstyr til rådighed, så du kan vælge at arbejde hjemmefra eller fra kontoret, alt efter hvad der fungerer bedst for dig, men først når du er på sikker grund og kan løse dine opgaver selvstændigt. Vi er også åbne for ansættelse på deltid, hvis det er dit ønske.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Manager Tina Søgaard på tlf. 29 99 74 16.
Vi glæder os til at modtage dit cv.
Er kaos din kald? Bliv Azets' næste løn-superhelt
Hos Azets søger vi lige nu udekørende lønkonsulenter, hvor hver dag er en ny mulighed for at redde dagen for vores kunder.
Uforudsigeligheden holder dig skarp
I denne rolle vil du opleve en hverdag, der aldrig står stille. Du vil blive mødt af forskellige problemstillinger og kunder, som gør dit arbejdsliv spændende og uforudsigeligt. Så hvis du er typen, der elsker en god udfordring, kan skabe orden i kaos og finde smarte løsninger, så er dette din scene.
Teamet er nøglen til succes
Du bliver en nøglefigur i kundens team for en tid, og sidder fysisk ude hos kunden og bidrager med din ekspertise inden for Epos Løn, Lessor eller Perspektiv. Men du er aldrig alene, for hos Azets sætter vi pris på teamwork og fællesskab, også når du er ude hos kunder. Du vil altid have et netværk af dygtige kolleger bag dig, som står klar til at tilbyde sparring og support.
Din ekspertise gør forskellen
Forestil dig en hverdag, hvor din erfaring med lønadministration virkelig kommer til sin ret. Vi forestiller os, at du er den type, der ikke bare er skarp til tal og deadlines, men også trives med struktur og målrettethed i dit arbejde.
Du får hver dag mulighed for at bruge dine evner som lønbogholder, din nøjagtighed og dit kendskab til forskellige lønsystemer gør forskellen for kunden. Du er helt sikkert også en haj til Excel, har en temmelig god situationsfornemmelse, er klar på at rulle ud i felten i din egen bil og så kan du selvfølgelig snakke med alle – både på dansk og på engelsk.
Tag springet i dag
Så hvis du elsker at arbejde i forskellige systemer, møde nye mennesker, og kan lide tanken om at være løn-helten, der redder dagen og gør hverdagen lettere for vores kunder, så er du måske vores næste udekørende lønkonsulent.
Er du klar til at blive vores nye superkraft ude i felten? Så spring ud i det og ansøg om at blive en del af vores team, hvor du får mulighed for at vokse, lære og gøre en reel forskel for vores kunder - hver eneste dag.
Amazing Azets!
Azets er i rivende udvikling og vores vækst giver plads til flere dygtige lønbogholdere. I Azets er vi nemlig vilde med løn. Vi går forrest, når det handler om at omsætte faglig viden til praksis og er Danmarks største udbyder inden for lønservices. Gennem 25 år har vi varetaget lønadministrationen for flere hundrede virksomheder i alle brancher og i hele Danmark
Vi vil gerne give dig de bedste muligheder for at nå dine drømme og få en spændende karriere. Spørgsmålet er, om du vil med på rejsen?
Send os dit CV – ansøgningen springer vi over…
Vi glæder os til at høre fra dig.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR på 70 27 31 30.
Azets søger erfarne lønkonsulenter, der kunne tænke sig at blive en del af vores succes. Vi søger både nye kolleger til vores kontor i Herlev og Odense.
Azets er Danmarks største udbyder af lønservices, og har i mere end 25 år været den pålidelige partner for lønadministration for tusindvis af virksomheder. Vores lønafdeling består af over 150 fagligt stærke, dedikerede og servicemindede konsulenter, der håndterer lønadministration, HR og juridisk rådgivning.
Tre gode grunde til at vælge Azets
- Som medarbejder hos Azets er dine kompetencer helt i front på lønfunktionen.
- Hos Azets får du personlige og faglige udfoldelsesmuligheder, som følger dine ønsker og livsændringer.
- Her bliver du en del af en kultur med høj trivsel, selvbestemmelse og fleksibilitet i din hverdag.
Din rolle som Lønkonsulent
I rollen som Lønkonsulent hos os, vil du få indsigt i lønprocesser hos flere forskellige virksomheder, og du vil få din egen kundeportefølje og etablere et bredt netværk af interne og eksterne interessenter. Arbejdsopgaverne er mangeartede, hvilket giver dig mulighed for at udvikle dig både fagligt og personligt.
Vi videndeler, sparrer og prioriterer et positivt arbejdsmiljø, hvor teamwork og faglig stolthed er i højsædet. Præcision og rettidig levering af løn er afgørende for os.
Azets har nearshoring-aktiviteter i Rumænien og anvender i høj grad robotteknologi i arbejdsprocesserne, hvilket bidrager til, at din rolle som lønkonsulent konstant er i udvikling. Vi er frontløbere inden for digitalisering og optimering af lønfunktionen, hvilket skaber nye muligheder og styrker dine kompetencer. Som Lønkonsulent hos Azets vil du derfor altid være på forkant med den nyeste teknologi inden for dit fag.
Er du klar til at blive en del af Azets?
Når du træder ind ad døren hos Azets, mærker du straks, at du er velkommen, og vi tager os rigtigt godt af vores medarbejdere. Vores trivsel i Azets er helt i top, men vi arbejder hele tiden for at gøre det endnu bedre. Når du trives både fagligt og socialt, så gavner det både dig og Azets, derfor arbejder vi målrettet med trivsel og arbejdsglæde.
God ledelse prioriteres højt i Azets, fordi vi ved, hvor meget det betyder for din daglige motivation. Din nærmeste leder er din sparringspartner og sammen sætter I konkrete mål for din udvikling og fremtidige karrierevej. Vi vil gerne give dig de bedste muligheder for at nå dine drømme og få en spændende karriere.
Vi tilbyder sund frokost, god kaffe, frugt og fredagsbrunch. Vi har motionsrum, massage- og rabatordninger og en aktiv personaleforening, som afholder mange sociale arrangementer, som bidrager til trivsel og fællesskab.
Vores Smarter Working koncept giver dig mulighed for at oprette en fuldt udstyret hjemmearbejdsplads og mulighed for flere ugentlige hjemmearbejdsdage.
Send os dit CV – ansøgningen springer vi over…
Vi glæder os til at høre fra dig.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR på 70 27 31 30.
Bliv Systemkonsulent hos Azets Perspektiv
– et vinderteam i vækst
Er du skarp på lønadministration og et teknisk geni, når det kommer til systemvedligeholdelse og optimering? Ønsker du at være en del af et dynamisk og ambitiøst team? Så er Azets Perspektiv stedet for dig.
Hvem er vi?
Azets Perspektiv er i rivende udvikling, og vi søger nu en dygtig systemkonsulent til vores kontor i Herlev. Vores team er Danmarks bedste – vi deler viden, sparrer med hinanden, hjælpes ad og griner sammen. Vores faglige stolthed er høj, og vi sætter en ære i at levere den bedste service til vores kunder.
Din vej til succes:
Som systemkonsulent hos os vil du få en central rolle i at rådgive og støtte vores kunder med Azets' lønsystem. Dine opgaver vil omfatte:
- Rådgivning og support: Tilbyde din ekspertise og støtte til kunder vedrørende vores lønsystem.
- Systemvedligeholdelse og optimering: Sikre drift og forbedring af eksisterende løsninger, samt vedligeholdelse af lønarter, beregningsformler og satser.
- Implementeringsprojekter: Deltage i udvikling og implementering af systemløsninger, der forbedrer kundens oplevelse og effektivitet.
- Kundemøder og kommunikation: Deltage aktivt i kundemøder og sikre en klar og professionel kommunikation.
Hvem er du?
Vi søger en kollega, der:
- har erfaring med løn, overenskomster og relevant lovgivning.
- er en haj til IT-haj med en analytisk tilgang til dine opgaver.
- er dygtig til at kommunikere og leverer en fantastisk kundeservice.
- er serviceminded, pålidelig og bevarer overblikket under pres.
- har erfaring med implementering af systemer og er fagligt nysgerrig.
- elsker at finde løsninger og har en positiv tilgang til arbejdet.
Hos os får du:
- En professionel og attraktiv arbejdsplads med fokus på udviklende og fleksible rammer.
- Et ambitiøst team, der vægter arbejdsglæde og personlig udvikling højt.
- En leder, der støtter dig i din karriere og personlige udvikling.
- En lang række medarbejderfordele så som sund frokost, god kaffe, frugt, fredagsmorgenmad, motionsrum, massage- og rabatordninger og en aktiv personaleforening med mange sociale arrangementer.
- Muligheden for en god work-life-balance med vores 'Smarter Working'-koncept, der giver fleksibilitet til at arbejde hjemmefra eller fra kontoret.
Klar til at blive en del af vores team?
Vi glæder os til at modtage dit CV og din ansøgning via 'søg jobbet' nedenfor. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR på 70 27 31 30.
Du er velkommen til at registrere din profil hos os, hvis du ikke finder et stillingsopslag, som matcher dine kompetencer.
Vi screener løbende indkomne uopfordrede ansøgninger og kontakter dig, hvis din profil matcher vores behov. Dermed hører du ikke fra os, hvis vi vurderer at din profil ikke matcher vores behov.
Du er dog altid meget velkommen til at ringe til os, for at få uddybet hvilke kompetencer vi specielt lægger vægt på - eller har andre spørgsmål til vores spændende virksomhed.
De bedste hilsner
HR
70 27 31 30
Er du tilknyttet en uddannelsesinstitution, kan du fremvise gode resultater fra studiet og har du ambitioner om en fremtid inden for konsulentbranchen, så søg en praktikplads hos os!
Du er altid velkommen til at ringe til os, for at få uddybet hvilke kompetencer vi specielt lægger vægt på - eller har andre spørgsmål til en praktikplads i Azets.
De bedste hilsner
HR
70 27 31 30
- Azets
- Talentlink