Senior økonomikonsulent
Er du klar til at tage din karriere til næste niveau som Senior Økonomikonsulent?
Har du ambitionerne og kompetencerne i orden? Leder du efter en arbejdsplads, hvor der er rig mulighed for udvikling, fremdrift og sammenhold? Så er det måske dig, vi søger som Senior Økonomikonsulent.
Arbejdsmiljø i verdensklasse
Om Azets
Azets er en international koncern, der tilbyder assistance inden for økonomi, løn, rådgivning og forretningstjenester. Vi agerer kundernes sparringspartner i alle økonomi- og regnskabsrelaterede forhold. Vores nearshoring-aktiviteter i Rumænien og brug af robotteknologi sikrer, at din rolle som konsulent løbende vil udvikles.
Hvad vi tilbyder:
- Smartere arbejde: Mulighed for en eller flere hjemmearbejdsdage.
- Attraktiv lønpakke med bonusordninger og pension.
- Fleksible arbejdstider for at sikre en god balance mellem arbejde og privatliv.
- Uddannelse og udvikling: Adgang til kurser, workshops, intern og ekstern uddannelse samt certificeringer for at fremme din karriereudvikling.
- Sociale arrangementer: Deltagelse i team-building aktiviteter, firmafester og faglige konferencer.
- Adgang til motionsrum, massageordninger, sund frokost, god kaffe, frugt og fredagsbrunch.
- Aktiv personaleforening: Mange sociale arrangementer, der bidrager til trivsel og fællesskab.
- Moderne arbejdsfaciliteter: Lyse og moderne kontorlokaler med alt relevant udstyr til rådighed.
Udvikling og fremdrift i fokus
Dine opgaver og ansvarsområder:
- Ansvarlig for din egen kundeportefølje af små og mellemstore virksomheder til større internationale koncerner.
- Kundekontakt, kvalitetskontrol samt ledelse og styring af regnskabsopgaver.
- Involvering i interne kontroller, afrapportering, controlling og udarbejdelse af årsafslutningsmateriale.
- Støtte og oplæring af yngre konsulenter samt review af deres arbejde.
Bæredygtig balance mellem arbejdsliv og privatliv
Vi søger dig, som:
- Har flere års erfaring med regnskab og en relevant teoretisk baggrund.
- Har overblik, god forretningsforståelse og tænker systematisk.
- Er forandringsparat og optimerer og effektiviserer, når du ser muligheder for det.
- Er naturlig rådgiver med højt serviceniveau og god til at skabe relationer.
- Er kvalitetsbevidst, selvkørende og god til at prioritere din tid.
- Har kendskab til flere økonomisystemer (en fordel).
Bliv en del af et stærkt fællesskab
Hvorfor vælge Azets?
- Vi tilbyder en fagligt udfordrende og personligt udviklende karriere i en succesfuld virksomhed.
- Vi værdsætter samarbejde og holdånd og har en levende og inspirerende kultur.
- Vi arbejder med de nyeste teknologier og sikrer en god balance mellem arbejdsliv og privatliv.
- God ledelse prioriteres højt, og din nærmeste leder vil være din sparringspartner.
Bliv en del af Amazing Azets
Vi sikrer, at du trives både fagligt og socialt, fordi det gavner både dig og Azets. Med konceptet 'Smarter Working' tilbyder vi fleksible rammer, der passer til dine behov.
Er du klar til at tage din karriere til næste niveau i en dynamisk og international virksomhed? Send din ansøgning i dag og bliv en del af Azets.