Skarp økonomikonsulent til Azets MikroPro
Er du passioneret omkring økonomistyring, er du en digital entusiast, og trives du med forskelligartede dage fyldt med spændende opgaver? Så lad os tage en snak allerede nu. Vi søger en erfaren økonomikonsulent til vores MikroPro afdeling, som er specialiseret i at håndtere regnskab fra A-Z for mindre virksomheder.
Hvad gør vi hos Azets?
Vi er mere end tal og regnskaber. Vi skaber værdi og forståelse, hvilket gør os til en uundværlig samarbejdspartner for vores kunder. Vi hjælper mere end 500 små virksomheder med alt fra bogføring til udvikling af deres forretning. Med en stærk it-infrastruktur og avancerede systemer er vores mål at automatisere standardbogføringen og skabe mere tid til værdiskabende rådgivning og sparring med vores kunder.
Din nye rolle
Som økonomikonsulent hos Azets bliver du en vigtig nøglespiller, når det gælder levering af skræddersyede økonomiløsninger til vores kunder. Vi varetager en bred vifte af kundernes økonomi- og bogholderifunktioner, og du kan derfor forvente at løse opgaver inden for:
- Proaktiv rådgivning og økonomistyring
- Finans-, debitor- og kreditorbogholderi
- Bankafstemning
- Lønafstemning
- Momsregnskab og -indberetning
- Afstemning ifm. månedsafslutning- og rapportering
- Afstemning af årsregnskaber
- Klargøring af materiale til revision
Du får ansvaret for din egen kundeportefølje, hvilket giver dig mulighed for at få indsigt i forskellige måder at arbejde med regnskab på, mens du udvikler dine relationer både internt og eksternt. Vores kunder kommer fra mange brancher, så en hurtig tilpasning og god forretningsforståelse er afgørende.
Vi søger dig
Du er proaktiv, løsningsorienteret og struktureret i din tilgang til at løse opgaver. Du er omstillingsparat og trives i en hverdag med varierende opgaver, hvor løsninger tilpasses kundernes unikke behov. Du er nysgerrig på ny teknologi og har en bred forståelse for forskellige økonomisystemer. Du trives med kundekontakt, er serviceminded og møder mennesker i øjenhøjde. Du taler og skriver både dansk og engelsk.
Dit nye team
Du vil blive en del af et team med høj faglighed, hvor humor og en uformel omgangstone er nøglen til et godt arbejdsmiljø. Du vil arbejde teambaseret og får rig mulighed for at sparre med dine kolleger om kundernes økonomi og regnskabsrelaterede forhold.
Hvad tilbyder vi?
Når du træder ind ad døren hos Azets, mærker du straks, at du er velkommen, og vi tager os rigtigt godt af vores medarbejdere. Vores trivsel i Azets er helt i top, men vi arbejder hele tiden for at gøre det endnu bedre. Når du trives både fagligt og socialt, så gavner det både dig og Azets, derfor arbejder vi målrettet med trivsel og arbejdsglæde.
God ledelse prioriteres højt i Azets, fordi vi ved, hvor meget det betyder for din daglige motivation. Din nærmeste leder er din sparringspartner og sammen sætter I konkrete mål for din udvikling og fremtidige karrierevej. Vi vil gerne give dig de bedste muligheder for at nå dine drømme og få en spændende karriere.
Vi tilbyder sund frokost, god kaffe, frugt og fredagsbrunch. Vi har motionsrum, massage- og rabatordninger og en aktiv personaleforening, som afholder mange sociale arrangementer, som bidrager til trivsel og fællesskab.
Vores Smarter Working koncept giver dig mulighed for at oprette en fuldt udstyret hjemmearbejdsplads og mulighed for flere ugentlige hjemmearbejdsdage.
Lyder det som noget for dig?
Så send os dit CV via 'Apply for position' nedenfor – ansøgningen springer vi over. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR på 70 27 31 30.