Det er hverken besværligt, kompliceret eller tidskrævende
Epos HR Start er for jer, som gerne vil i gang med det samme. Systemet er for jer, der ikke har tid til eller behov for en kompleks HR-løsning, som kræver speciel udvikling, intensiv træning og mange timers implementering. Epos HR Start er løsningen for jer, der “bare” gerne vil have et enkelt HR-system til at holde styr på jeres medarbejderdata.
Det får I med Epos HR Start:
-
Webbaseret HR-system / online selvbetjening
-
Overblik over medarbejderstamdata, kontrakter og kompetencer
-
Automatiske påmindelser
- Analyse- og rapportfunktion
Det får I med Epos HR start
Grundlæggende HR-funktioner
- Medarbejderliste
- Opret ny medarbejder
- Organisation
- Styre adgange/hierarki
- Reminder emails (jubilæum, rund fødselsdag, tiltrædelse, fratrædelse)
- Import af data
- Forside (firmalogo, valgfrit billede/tekst, jubilæum på dagen, fødselsdag på dagen)
- Medarbejdermapper (kontrakt, kursusbeviser, øvrige dokumenter)
- Stamdata (se nedenfor)
- CV (vidensdatabase - uddannelse, erhvervserfaring, viden/kompetence, sprog)
- Ledelse (leders overblik, leders værktøjskasse)
- Værktøjskasse (upload af dokumenter til fælles brug, eks. personalehåndbog)
- Standard rapportering (køn, alder og anciennitet)
- Log (på emails og alle aktiviteter i systemet)
Analyse og rapportering
- Dataudtræk til excel
- Gem og del rapport
- Udarbejder rapporter til forsiden
- Fletteskabeloner
Tilgængelige udvidelser til Epos HR Start
- CSV-integration til lønsystem
- APV, arbejdspladsvurdering
- Fraværsregistrering
- Rejseafregning, zExpense
Intet behøver længere at ligge som fysiske dokumenter på steder, hvor ingen kan finde dem
Med Epos HR Start kan I hurtigt og enkelt få systematiseret jeres medarbejderdata. Alt det, som plejer at ligge i arkivskabe og i ringbind kan nu blive samlet i et overskueligt og brugervenligt HR-system.
Persondataloven – Er I klar, hvis Datatilsynet banker på?
Persondataforordningen er på vej, og i dag kan man ikke sige HR uden også at sige Persondatalov.
Med Epos HR Start får I et HR-system, som gør det enkelt for jer at administrere jeres medarbejderdata inden for Persondatalovens rammer.
Den 25. maj 2018 trådte den nye forordning i kraft. Har I brug for rådgivning i forbindelse hermed, så har vi jurister siddende, som i forståelige ord kan forklare jer præcis hvad, hvorfor og hvornår.
Ønsker du mere information?
Udfyld venligst formularen til højre, og så kontakter vi dig hurtigst muligt. Du er også altid velkommen til at kontakte os på:
Tlf. 70 232 232
Allerede kunde? Azets SupportDesk
Hvis du har en serviceaftale, besvarer vi nye henvendelser inden for fire timer. Vi bestræber os altid på at svare på dine forespørgsler så hurtigt og præcist som muligt.