Du slipper for at bruge tid på rykkere
Du får flere penge i kassen fra renteindtægter
Din virksomheds økonomi forbedres
Du får en professionel partner til at håndtere rykkerprocessen
Få mere tid til din kerneforretning
Du behøver ikke at bekymre dig om at få pengene i kassen. Det gør vi. Du skal bruge din tid på at udvikle din forretning og skabe værdi for dine kunder. Og når de glemmer at betale til tiden, så håndterer vi hele processen fra det første skridt, når en faktura er overskredet til slutlig indkrævning via inkasso. Du har garanti for, at dine kunder bliver rykket til tiden.
”Azets Collectors er eksperter i at håndtere debitorer og inddrive tilgodehavender. Jeg vil til enhver tid foretrække at lade eksperterne få ansvaret for disse områder, så vi kan fokusere på vores kerneforretning.”
– Brian Grønnegaard, CFO, EasyTranslate
Kvalitetssikker og effektiv
Vores rykkerservice tager altid udgangspunkt i gældende lovgivning, hvorfor vi altid handler professionelt og vil kunne rådgive dig i den optimale proces. Vi tilrettelægger processen, så den passer til dig og din forretning. For eksempel vil det give mening at køre flere rykkerkørsler per måned, hvis din fakturering sker løbende. Det vigtigste er, at processen bliver effektiv, strømlinet og fører til resultater, som du kan forholde dig til.
Respektfuld kommunikation
Udover effektive rutiner har vi fokus på at møde dine kunder med samme respekt, som vi møder vores egne. Vi lægger derfor stor vægt på tillidsfuld og respektfuld kommunikation - både mundtligt og skriftligt. Dette skal være med til at gøre rykkerprocessen til så positiv oplevelse som muligt og samtidig sikre dig en professionel og værdifuld håndtering.
Guide til at undgå dårlige betalere
Hvordan rykker vi dine kunder?
Når vi skal rykke dine kunder, så sender vi som standard skriftlige rykkere, men vi kan også finde på at rykke telefonisk, eller måske finder vi en helt tredje indgangsvinkel. Uanset hvilken opsætning, vi bliver enige om, lægger vi altid vægt på en professionel og sober adfærd i forhold til opgaverne og dine kunder.
”Jeg værdsætter inddrivelsesprocessen hos Azets Collectors. Mellem hver skrivelse bliver der foretaget et telefonopkald til debitor, for at sikre en tæt opfølgning og det øger mulighederne for at få tilgodehavende hjem. Det er især denne ekstra service, der gør samarbejdet med Azets værdifuldt for os.”
– Brian Grønnegaard, CFO, EasyTranslate
Hvad siger vores kunder?
Safety Låse & Sikring ApS - Jack Kyhn
“... Jeg er meget tilfreds med Azets' rykker- og inkassoservice, - ikke mindst deres kundeservice. Der er god kommunikation, tingene er nemme og til at håndtere. Jeg vil helt sikkert anbefale Azets til andre: der kommer penge ind og det med gode resultater! ”
★★★★★
Har du brug for mere information?
Udfyld formularen, og så kontakter vi dig hurtigst muligt.
Du er også velkommen til at ringe på 70 232 232 eller skrive til os på dialog-dk@azets.com
"Azets fungerer som en normal kollega – deres ekspertise og evne til at levere innovative løsninger har styrket vores processer og sikret, at vi kan bruge vores tid på det, der betyder mest for vores kunder”
Anders Zeeberg
administrerende direktør
Viega A/S
Vi kan håndtere den samlede debitorstyring for din virksomhed: fakturaservice, rykkerservice og inkassoservice. Det er dig, der beslutter om vi skal hjælpe med alle tre dele, eller om du kun har brug for assistance til et enkelt område.
Læs om inkassoservice og fakturaservice her:
Fakturaservice
En effektiv faktureringsproces er en vigtig forudsætning for, at du får faktureret til tiden, og at kunderne betaler rettidigt.
Inkassoservice
Vi hjælper dig med at få pengene hjem fra dårlige betalere. Intet årsgebyr og ingen løbende omkostninger for dig.