Få mere tid til din forretning
Som iværksætter og selvstændig fylder administrative opgaver meget. Og det fylder sandsynligvis mere end du har tid tilovers.
Din virksomhed drives af din kerneforretning - dit produkt, din ydelse og dine kompetencer. Derfor skal du have mere tid til at udvikle og drive din virksomhed. Vi hjælper dig med administration, så du ikke skal tænke på bunkerne af bilag samt virksomhedens regnskab eller lønbogholderi.
Sammenlignet med en traditionel revisor, så er vi din samarbejdspartner. Vi har ekspertise i både løn, regnskab og HR, og du er derfor altid sikret kompetencer og viden til dine opgaver.
Ingen sårbarhed, forsinkelser eller forkerte regnskaber. Du skal aldrig tænke på sygdom, ferie eller orlov i bogholderiet. Vi sørger altid for, at du har et korrekt regnskab og løn til tiden.
Vi kan hjælpe med:
- Årsrapport for A/S og ApS
- Bogføring og moms
- Driftsøkonomi
- Selskabsstruktur
- Virksomhedsomdannelse, herunder fra IVS til Aps
- Rykker og inkassoservice
- Revisorrådgivning
- Løn
- Ansættelse og afskedigelse
- Skatterådgivning
- Og meget mere..
Få en times gratis rådgivning
Har du spørgsmål til, hvordan vi kan hjælpe dig? Eller er du i tvivl om, hvordan du kan få gavn af vores ydelser?
Få svar på alle dine spørgsmål med en times gratis og uforpligtende rådgivning fra en konsulent.
Populære ydelser
Enkeltmands-
virksomhed:
Skatteregnskab og selvangivelse
7.340,-
Beskatning efter virksomhedsordningen (VSO)
3.050,-
Beskatning efter kapitalafkastordningen (KAO)
1.910,-
Skatteberegning
fra 2.390,-
Indkomst- og formueopgørelse
fra 4.910,-
ApS og A/S:
Virksomhedsomdannelse - rådgivning
1.050,- pr. time
Selskabsstruktur - rådgivning
1.050,- pr. time
Årsrapport
11.100,-
Årsrapport - holding
4.915,-
Udarbejdelse af udbytteerklæring
770,-
Udarbejdelse af sambeskatningserklæring
770,-
Selskabs- og personlig skatterådgivning
1.050,- pr. time
Finans, bogføring, løn og budget:
Drift - rådgivning
775,- pr. time
Lønseddel, månedslønnede
154,-
Drifts- og likviditetsbudget
fra 4.800,-
Flere priser og ydelser
Virksomhedsomdannelse
Igennem rådgivning klarlægger vi dine ambitioner og mål for virksomheden. Det vil typisk være indtægtsorienteret. Vi skal bruge din idé, salgsbudget samt drifts- og likviditetsbudget, og så hjælper vi med registrering uanset selskabstype. Vi håndterer alt, og vi holder kontakt via fysiske møder, telefon og mail.
Pris: 1.050 DKK per time ekskl. compliance honorar og moms
Selskabsstruktur
Gennem rådgivning finder vi ud af, hvordan virksomhedens selskabsstruktur skal se ud. Vi skal bruge oplysninger om partnere, ejeraftale, holding/drift, aktieombytning, spaltning og fusioner så vidt det er relevant for din virksomhed. Vi håndterer alle dele af processen, og holder kontakt via fysiske møder, telefon og mail.
Pris: 1.050 DKK per time ekskl. compliance honorar og moms
Rykker- og inkassoservice
Vi sikrer, at du får rykket til tiden, og får dit tilgodehavende betalt hurtigt. Det kan svække din virksomheds økonomi samt gøre planlægning og udvikling vanskeligt, hvis du har glemsomme kunder. Såfremt inkasso bliver nødvendigt, håndterer vi alle administrative opgaver. Hvis vi indkræver i dag, så har du pengene i morgen inkl. renter.
Pris: 0 DKK i årsgebyr. Prisen afhænger af antal sager samt beløb.
Selskabs- og personlig skatterådgivning
Gennem rådgivning tager vi udgangspunkt i enten dine personlige eller selskabets regnskab og selvangivelse. Vi gennemgår indtægter, fradragsmuligheder, pension, investeringer og ejendomme for at skatteoptimere. Du kan få leveret en skatteberegning, indkomst-formueopgørelse samt sambeskatning- eller udbytteerklæring.
Pris: 1.050 DKK per time ekskl. compliance honorar og moms
Årsrapport
Vi udarbejder og indberetter et korrekt årsregnskab til Erhvervsstyrelsen og selvangivelse til SKAT. Selve arbejdets udførsel afhænger af din virksomheds revisionspligt, og det klarlægger vi gennem fysiske møder, telefon og mail. Det er en forudsætning, at al materiale til udarbejdelse af årsrapporten er afstemt og korrekt periodiseret samt at alle bilag er fuldstændige.
Pris: 11.100 DKK ekskl. compliance honorar og moms
Årsrapport for holdingselskaber
Vi sørger for at udarbejde et korrekt årsregnskab for dit holdingselskab. Vi indberetter det til Erhvervsstyrelsen og selvangivelsen til SKAT. Al materiale, som vi skal bruge til udarbejdelse, skal være afstemt og korrekt periodiseret samt alle bilag skal være fuldstændige. Arbejdets udførsel kan variere afhængig af din virksomheds revisionspligt. Vi holder kontakt via fysiske møder, telefon og mail.
Pris: 4.915 DKK ekskl. compliance honorar og moms
Udbytteerklæring
Vi udarbejder og indberetter din virksomheds udbytteerklæring til Skattestyrelsen. Herefter fremsender vi kvittering og betalingsoplysninger til dig. Vi sørger for al håndtering af udbytteerklæringen, og det eneste vi skal bruge fra dig er selskabsstruktur/ejerforhold samt ejerbog og generalforsamlingsreferat.
Pris: 770 DKK ekskl. compliance honorar og moms
Skatteberegning
Vi udarbejder et skatteestimat for indkomståret samt en resultatopgørelse og balance pr. dato for skatteberegningen. Vi rådgiver også om fradrag i din personlige indkomst herunder indbetaling til pension. Dermed får du et overblik over den forventede skat for året. Med den viden kan vi optimere investeringer, pension og mere. Skatteberegning leveres digitalt som en rapport.
Pris: 2.390 DKK ekskl. compliance honorar og moms
Driftsøkonomi
Gennem rådgivning finder vi ud af, hvordan vi optimerer din virksomheds driftsøkonomi. Vi opretter et drifts- og likviditetsbudget, og laver omkostnings- og omsætningsanalyser. Til det skal vi bruge regnskabstal for de sidste 12 måneder samt en omsætningsprognose for de næste 12 måneder. Vi tilpasser det endelige produkt ud fra dine behov og ønsker.
Pris: 775 DKK per time ekskl. compliance honorar og moms
Sambeskatningserklæring
På baggrund af forbindelsen mellem koncern og selskaber udregner vi forhold mellem overskud og underskud. Dermed kan vi hjælpe med at optimere din virksomheds skatteforhold, så du på bedst mulig vis får fordel af det optjente overskud. Det eneste, vi skal bruge fra dig, er selskabsstruktur/ejerforhold samt ejerbog og aftaler.
Pris: 770 DKK ekskl. compliance honorar og moms
Lønadministration
Vi ordner dine lønsedler for dig med BasisLøn - uanset om det drejer sig om medarbejdere, der er lønnet pr. måned eller pr. 14. dag. Det eneste, vi skal bruge fra dig, er løninput, og så sørger vi for korrekt løn til tiden hver måned. Du betaler kun per lønseddel, og du får tilmed en medarbejder app, som kan indberette fravær, kørsel og timer.
Pris: 141 DKK for 14. dages løn og 154 DKK for månedsløn ekskl. compliance honorar og moms
Beskatning efter kapitalafkastordning
Vi beregner din virksomheds kapitalafkast og din personlige indkomst på baggrund af regnskabstal for det seneste afsluttede regnskabsår. Vi sørger for korrekte beregninger, som leveres digitalt som en rapport over alle beregningerne.
Pris: 1.910 DKK ekskl. compliance honorar og moms
Beskatning efter virksomhedsordning
Vi beregner din virksomheds kapitalafkast, aktiver og gæld samt din personlige indkomst. Det gør vi ud fra regnskabstal for det seneste afsluttede regnskabsår. Alle beregninger bruger vi til at udregne beskatning og optimere din personlige indkomst, og vi leverer beregningerne digitalt med en rapport.
Pris: 3.010 DKK ekskl. compliance honorar og moms
Drifts- og likviditetsbudget
Vi udarbejder din virksomheds drifts- og likviditetsbudget, så du har det fulde overblik over økonomiske sundhed, forbedringsmuligheder og vækstpotentiale. Behovet for et drifts- og likviditetsbudget klarlægger vi via fysiske møder, telefon og/eller mail. Vi skal bruge regnskabstal for det seneste regnskabsår og omsætningsprognose for de næste 12 måneder.
Pris fra: 4.800 DKK ekskl. compliance honorar og moms
Vi pålægger gebyr for indberettelse til Erhvervsstyrelsen og SKAT samt IT-omkostninger og Leverandørservice.
Har du brug for hjælp til lønadministration? Så kan du læse mere om BasisLøn her.
Holdet bag MikroPro
MikroPro-teamet har mange års erfaring med økonomi og regnskab som eksempelvis revisorer, rådgiver og økonomichefer. Deres viden og kompetencer har skabt konceptet MikroPro, som er til dig, der vil drive din virksomhed professionelt.
Alle konsulenter hos MikroPro bestræber sig på at sikre dig den højeste kvalitet med fokus på lav fejlprocent og løbende evalueringer. Du er altid garanteret, at mere end én professionel regnskabskonsulent har set dine opgaver inden du får en levering.
Din faste kontaktperson har kompetencer og ressourcer til at hjælpe dig med at skabe succes og samtidig frigøre tid, som du kan bruge på din kerneforretning.
Book et gratis og uforpligtende møde, og hør meget mere om hvordan MikroPro kan hjælpe dig og din virksomhed.
Vælg betalingsform: Månedlig - Kvartalvis - Halvårlig - Årlig.
Du bestemmer, hvad der passer bedst!
Har du brug for mere information?
Udfyld formularen, og så kontakter vi dig hurtigst muligt.
Du er også velkommen til at ringe på 70 232 232 eller skrive til os på dialog-dk@azets.com
"Azets fungerer som en normal kollega – deres ekspertise og evne til at levere innovative løsninger har styrket vores processer og sikret, at vi kan bruge vores tid på det, der betyder mest for vores kunder”
Anders Zeeberg
administrerende direktør
Viega A/S