Få hjælp til bogføring med fleksibilitet
Antallet af bogføringer og andre opgaver relateret til regnskabet vil altid variere med din virksomheds aktivitet.
De fleste virksomheder har høj- og lavsæsoner, og derfor giver det god mening med fleksibel hjælp til bogføring, som du selv kan skrue op og ned for.
Det minimerer de faste omkostninger og betyder, at du aldrig skal bekymre dig om en sårbar økonomifunktion.
Vi er blandt Nordens førende med flere årtiers erfaring og 100+ regnskabskonsulenter. Hver dag yder vi virksomheder hjælp til bogføring og regnskab.
Få hjælp til
- Bogføring
- Afstemninger
- Fakturering
- Debitor- og kreditorstyring
- Inkasso
- Skat og moms
- Årsregnskab og udvidet selvangivelse
- Årsafslutning, klargøring til revisor
- Nem håndtering af rejseafregning og udlæg
Ny bogføringslov vedtaget pr. 1/7-22
Den nye bogføringslov betyder, at virksomheder inden længe skal
- digitalise bogføringsprocesser,
- opbevare regnskabsmateriale digitalt og
- have en klar beskrivelse af de anvendte bogføringsprocedurer, herunder procedurer for løbende registrering af transaktioner og deres opbevaring, samt hvem der er ansvarlig for procedurerne.
Azets kan hjælpe med rådgivning og assistance, så I rettidigt bliver klar til den nye bogføringslov.
Regnskab og bogføring til en fast pris hver måned
Vil du have regnskab og bogføring til en fast pris hver måned, så vælg en af to nedenstående pakker, PREMIUM eller PLATIN. Alle priser er ekskl. compliance honorar og moms. Har du 600 eller færre bilag om året, så klik her for information om pakkerne BASIS og PRO.
PREMIUM
Pris/mdr: 2.560
Maks. bilag/år: 1.200
- Gratis opstart
- Rabat på Pleo betalingskort og integration
- Azets portalløsning, Azes Cozone
- Fast kontaktperson
- SMS service: relevante nyheder og notifikationer om deadlines
- Månedlig ajuorføring af bogholderi
- Kvartalsvis / halvårlig beregning og indberetning af moms
- To årlige møder med din personlige rådgiver
PLATIN
Pris/mdr: fra 3.260
Bilag/år: Flere end 1.200
- Gratis opstart
- Rabat på Pleo betalingskort og integration
- Azets portalløsning, Azets Cozone
- Fast kontaktperson
- SMS service: relevante nyheder og notifikationer om deadlines
- Månedlig ajuorføring af bogholderi
- Kvartalsvis / halvårlig beregning og indberetning af moms
- Fire årlige møder med din personlige rådgiver
TILVALG
- BasisLøn lønløsning: 154 kr./lønseddel
- Ekstra årligt møde: 90 kr./mdr.
- Azets Cozone-applikation: fra 19 kr./mdr.
Forudsætninger for køb af pakke
- Du skal have licens til Zenegy Numbers eller e-conomic med integreret indscannings- og bankmodul
- Opkrævning sker månedsvis forud
- Du står selv for fakturering af kunder
- Ejerkredsen i din virksomhed skal legitimeres
Samarbejdet med Azets giver stor tryghed for os, især fordi vi ikke er en større organisation. Azets sikrer, at kravene til årsregnskaber bliver overholdt i de forskellige lande, og de træder til ved ferie og sygdom, så vi altid er dækket ind.
Er I på vej op?
Det kan være svært at finde den rigtige bemanding til regnskab og bogføring, når man er en virksomhed i vækst. I perioder er der er behov for mange hænder, men det kan hurtigst ændre sig. Og (endnu) en fuldtidsansat kan være risikabelt, når opgavemængder og aktivitet ændrer sig.
Det er her vi passer perfekt ind. Vi tilpasser opgaveløsningen efter dine behov, så du får lige præcis den assistance til regnskab og bogføring, der passer til din virksomhed her og nu.
Lej en bogholder | Interim assistance
Står du med et akut behov for ekstra hænder i regnskabsafdelingen, kan vi levere erfarne bogholdere og regnskabskonsulenter, der træder til på jeres adresse med det samme. Du kan leje en medarbejder på alle kompetenceniveauer, fra assistent og bogholder til controller og CFO.
Er du iværksætter eller en lille virksomhed?
Vi sidder et helt hold af erfarne konsulenter, og hver eneste dag yder vi hjælp til bogføring til rigtig mange små virksomheder. Vi har 750+ kunder, som alle kan bruge deres tid på kunder og forretningsudvikling, imens deres regnskab ligger i trygge hænder hos os.
Bogføring, moms, skat, selvangivelse, årsregnskab osv. Det er blot nogle af de opgaver, som vi hver dag hjælper små virksomheder med.
Læs mere om, hvordan vi hjælper små virksomheder
Bogføring og regnskab i Azets Cozone
Når vi assisterer med bogføring, har du med portalen Azets Cozone mulighed for at få et komplet overblik over dit regnskab. Alle relevante nøgletal er samlet her. I Azets Cozone kan du f.eks.:
- Uploade og håndtere bilag, som du enten har scannet eller hentet elektronisk
- Godkende leverandørfakturaer
- Fakturere dine kunder online
- Godkende betalinger i din netbank
- Trække rapporter for f.eks. omsætning, resultat og balance
Få mere tid til din forretning med bogføringshjælp
Bogføring handler ikke kun om at få styr på sine bilag. I regnskabsafdelingen skal der være styr på alt fra rejseafregning, fakturering og afstemning til skat, inkasso og årsafslutning.
Du kan få bogføringshjælp til alle opgaver. Vores konsulenter kan lave en fleksibel aftale med dig, så du altid har de ressourcer, du har behov for. Det reducerer din virksomheds sårbarhed ved at du altid har styr på økonomien - og så betaler du kun for de ressourcer, du bruger.
Minimér dine faste omkostninger med bogføringshjælp - kontakt os her
Skat og moms
Selv i en større regnskabsafdeling kan opgaver inden for skat og moms trække mange ressourcer og være krævende opgaver. Derfor hjælper vi rigtig mange virksomheder med momsafregning, skatteregnskab og fradragsregler.
Skatterådgivning
På samme niveau som de store revisionshuse kan Azets levere skatterådgivning, så du kommer sikkert gennem skatterapportering og lever op til gældende lovgivning. Vores konsulenter er eksperter i skat og rådgiver dagligt et stort antal virksomheder
Har du brug for mere information?
Udfyld formularen, og så kontakter vi dig hurtigst muligt.
Du er også velkommen til at ringe på 70 232 232 eller skrive til os på dialog-dk@azets.com
"Azets fungerer som en normal kollega – deres ekspertise og evne til at levere innovative løsninger har styrket vores processer og sikret, at vi kan bruge vores tid på det, der betyder mest for vores kunder”
Anders Zeeberg
administrerende direktør
Viega A/S