Optimering af lønadministration kan lyde som en stor og uoverskuelig opgave, som du ikke kan afse tid til på grund af dit nuværende ansvar og dine arbejdsopgaver. Men det behøver ikke være tilfældet.
Der er mange lavthængende frugter for optimering i lønafdelingen. Hvis du kan opnå det effektiviseringspotentiale, som med garanti gemmer sig her, vil du spare ressourcer OG gøre hverdagen lettere for dine medarbejdere. Og det vil være en gevinst både for dem og for din virksomhed.
I denne guide gennemgår vi nogle metoder, som du kan bruge til at effektivisere din lønadministration. Hent guiden og få et overblik over dine muligheder.
Gratis webinarer på alle tidspunkter
Flere gange om måneden året rundt afholder vi gratis webinarer om aktuelle og vigtige emner inden for økonomi, regnskab, løn og HR. Det er gratis at deltage, og de fleste varer ca. en halv time.
Når først du er tilmeldt, vil du efterfølgende modtage både præsentation og optagelse af webinaret. Uanset om du har haft mulighed for at deltage eller ej.
Mangler du assistance til lønadministrationen?
Lønoptimering
Vi tilbyder at hjælpe din virksomhed med at optimere jeres lønfunktion. Vores konsulenter bruger deres erfaring og kompetencer til at identificere jeres behov og udfordre jeres rutiner. I opnår store besparelser, frigivelse af ressourcer og reduktion af tidsforbrug med op til 30 %.
Læs mere om optimering af lønfunktionen
Outsourcing af lønfunktionen
Vi kan yde ekstern assistance til alle lønfunktioner uanset branche og størrelse. Som din samarbejdspartner håndterer vi alle opgaver inden for lønadministration - fra indhentning af løninput og selve lønbehandlingen til krypteret udsendelse af lønsedler og procesoptimering.
Læs mere om outsourcing af løn
Interim lønmedarbejder
Hvis du har behov for en midlertidig løsning, kan vores konsulenter træde til som interim assistance i din lønafdeling. Med vores erfaring og netværk finder vi med kort varsel en konsulent, som passer til jeres behov. Vi dækker alle funktioner inden for løn såsom lønbogholder og lønansvarlig.
Læs mere om interim assistance
Hjælp til refusion
Mange virksomheder, iværksættere og foreninger går glip af mulige tilskud og refusioner fra kommunen, som tildeles ved eksempelvis medarbejders sygdom. Vi kan klare hele processen for dig, så du ikke går glip af det. Det sparer dig for tid og ressourcer, og det sikrer, at du får refusion.
Læs mere om hjælp til refusion
Nyt lønsystem
Gør hverdagen nemmere med Epos Løn. Er der flere end 100 medarbejdere i din virksomhed? Så har Epos Løn alt, hvad I skal bruge for at sikre en korrekt og automatiseret lønbehandling. Lønsystemet er brugervenligt og logisk, og det understøtter jeres lønprocesser til fulde.
Læs mere om lønsystemet Epos Løn
Hjælp til løn
Med BasisLøn kan alle mindre virksomheder få nem og overskuelig hjælp til lønadministration. Vi klarer alle opgaver i lønadministration for dig, og du betaler kun pr. lønseddel - uanset om dine medarbejdere er månedslønnede eller timelønnede. Så kan du bruge mere tid på din kerneforretning.