Kan vi ændre vores interimsløsning?
Når din virksomhed møder nye behov eller udfordringer, kan det være relevant at justere interimsløsningen og opdatere kontrakten. Men hvad gør I, hvis opgaverne eller behovet for kompetencer ændrer sig undervejs? Hvad gør I, hvis der er behov for at justere timer og forløb på grund af en ændring i organisationen?
I denne guide gennemgår vi de typiske spørgsmål, vi oplever i forbindelse med behov for ændring af en interimsaftale, og hvad I kan gøre for at justere aftalen, så den fortsat matcher jeres behov.
Det var tydeligt, at konsulenten fra Azets kom med erfarenhed og ikke mindst høj faglighed. Der var brug for et minimum af oplæring, og hun fik hurtigt en god forståelse for forretningen og de opgaver, der skulle løses. Jeg var fra dag ét helt tryg ved at lægge opgaver og ansvar hos hende.

Interim services hos Azets
Har du brug for interim assistance, eller har du spørgsmål til, hvordan vi kan hjælpe, så tøv ikke med at kontakte os. Vi har en stor database med kandidatprofiler og kan hurtigt sende CV'er på mulige konsulenter afsted til dig.
Vi tilbyder interim assistance inden for:
Inge Bungum, Senior Manager og ansvarlig for interimsafdelingen i Azets.