Hvordan sikres overlevering og videndeling i forbindelse med interim assistance?
En interimsløsning kan være nøglen til at sikre stabilitet og fokus på et særligt forretningsområde i en midlertidig periode. Men når interimskonsulenten er i slutspurten og ved at afslutte sin opgave, rejser det ofte spørgsmålet: Hvordan sikres gnidningsfri overlevering og effektiv videndeling, så værdifuld viden og proceshåndtering ikke går tabt?
I denne guide præsenterer vi de vigtigste skridt og bedste praksis for en vellykket overlevering og videndeling efter et interimsforløb.
Det var tydeligt, at konsulenten fra Azets kom med erfarenhed og ikke mindst høj faglighed. Der var brug for et minimum af oplæring, og hun fik hurtigt en god forståelse for forretningen og de opgaver, der skulle løses. Jeg var fra dag ét helt tryg ved at lægge opgaver og ansvar hos hende.

Interim services hos Azets
Har du brug for interim assistance, eller har du spørgsmål til, hvordan vi kan hjælpe, så tøv ikke med at kontakte os. Vi har en stor database med kandidatprofiler og kan hurtigt sende CV'er på mulige konsulenter afsted til dig.
Vi tilbyder interim assistance inden for:
Inge Bungum, Senior Manager og ansvarlig for interimsafdelingen i Azets.