Azets
Med over 8.200 medarbejdere på tværs af vores kontorer, assisterer vi virksomheder og organisationer i alle brancher og størrelser med at udvikle og realisere deres forretningsmæssige potentiale. Uanset om du er en start-up eller en veletableret virksomhed, vil et samarbejde med Azets spare dig for dyrebar tid, så du kan fokusere på det, du er bedst til.
Mission
We’re on a mission to help organisations of all shapes and sizes, achieve their ambitions by delivering accounting, tax, audit, advisory and business services both digitally and at their door, saving them precious time to focus on what they do best.
Azets i tal
- 190 kontorer
- 100.000 kunder
- 8.200 medarbejdere
- 505 mio. GBP i omsætning
Vores historie
En ny virksomhed med en stolt historie.
Azets så dagens lys i 2016 som et resultat af, at førende britiske og nordiske virksomheder inden for forretningstjenester blev bragt sammen. I årtier har vi støttet tusindvis af kunder i deres forretningskritiske funktioner.
Azets i Danmark
- Etableret i 1995 som en dansk iværksættervirksomhed
- Administrerende direktør: June Mejlgaard Jensen
- 3 lokationer fordelt på Sjælland, Fyn og Jylland
- 350+ medarbejdere
- 3.000+ kunder
Flere danske selskaber
I Danmark består Azets af flere selskaber, som samlet set varetager alt inden for løn, økonomi, regnskab og HR samt ejendomsadministration.
De to primære selskaber er:
- Azets Insight A/S: løn, økonomi, regnskab, HR og ejendomsadministration
- Azets Employee Public A/S: lønadministration for offentlige organisationer
June Mejlgaard Jensen er administrerende direktør i alle danske selskaber.
Udvalgte ydelser
Lønadministration
Vi varetager lønadministrationen for virksomheder i alle størrelser og brancher. Vi står for hele processen - fra indhentning af løninput og selve lønbehandlingen til afstemning af den udbetalte løn, refusionsansøgninger og procesoptimering.
Regnskab
Vi assisterer med alle opgaver inden for økonomi og regnskab. Vi kan varetage hele regnskabsfunktionen fra a-z, eller vi kan hjælpe med specifikke opgaver som f.eks. debitorstyring/inkasso, årsafslutning og rapportering.
Interim assistance
Står I med et akut behov for ekstra hænder i regnskabsafdelingen, lønadministrationen eller HR-afdelingen, så kan vi levere professionelle vikarer, der træder til på jeres adresse med det samme.
HR og rekruttering
Vi kan være jeres eksterne HR-afdeling og stå for det hele, eller vi kan varetage specifikke opgaver, som f.eks. rekruttering, der kan være meget ressourcekrævende uden den rette indsigt og de rette værktøjer.
HR-system
Epos HR er et professionelt HR-system, som giver jer styr på jeres medarbejderdata og samler det hele ét sted. Epos HR kommer i tre forskellige pakker afhængigt af, hvilke behov I har.
Lønsystem
Epos Løn har alt, hvad I skal bruge for at sikre en korrekt og automatiseret lønbehandling, uanset branche, organisation og kompleksiteten i lønudbetalingen.
Vi er 350+ medarbejdere fordelt i Herlev, Odense og Århus, og vi kan hjælpe jer med alle typer opgaver inden for økonomi, løn og HR.
Lokationer i Danmark
Azets' hovedkontor i Herlev
Kontakt os på:
Reception: 70 27 31 30
Salg: 70 232 232
Har du brug for mere information?
Udfyld formularen og så kontakter vi dig hurtigst muligt.
Du er også velkommen til at ringe på 70 232 232 eller skrive til os på dialog-dk@azets.com