"Samarbejdet med Azets giver stor tryghed for os, især fordi vi ikke er en større organisation. Azets sikrer, at kravene til årsregnskaber bliver overholdt i de forskellige lande, og de træder til ved ferie og sygdom, så vi altid er dækket ind."
"Det, der har været vigtigt for os i samarbejdet med Azets er at vi kan se at de har de rigtige kompetencer til løn. Vi skal ikke selv have ressourcerne i huset på løndelen."
"Det, der er den helt store fordel i det daglige arbejde og samarbejde med Azets for os, er at vi har en fagkyndig person siddende hos os fuldtid, som er fuldstændig ekspert på området, og som skaber noget ro."
”Vi sætter stor pris på samarbejdet med Azets. Vi har stor tillid til det arbejde, de udfører. Og tillid er ekstremt vigtigt i det her samarbejde, netop fordi vi har 70.000 udbetalinger hver måned.”
"Gennem hele processen, som jo startede tilbage i 2019, har Azets været proaktive, og meget åbne i deres tilgang til tingene. Der har været en god struktur i projektet, og Azets har været dygtige til at formidle change management, og til at forklare next step klart og tydeligt."
"Samarbejdet med Azets har haft bemærkelsesværdige resultater for Team Løn og de tætte samarbejdspartnere især Finans & Regnskab. Afstemningsprocesserne og de dertilhørende procedurer er nu klart definerede og organiserede, hvilket har hjulpet os med at sikre præcision og minimere potentielle fejl. Derudover har Azets kastet lys over bestemte områder, som vi tidligere havde negligeret på grund af drift, men som viste sig at være af afgørende betydning."
"Det er en stor styrke for os at Azets er en stor og velrenommeret virksomhed, der er bredt repræsenteret i Danmark. Jeg sætter pris på at vi bliver set og hørt, og at vi ikke bare er et nummer i rækken."
"En outsourcing af løn hos jem & fix passer rigtigt godt ind i den strategi vi har og den måde vi driver virksomhed på. Det at få specialviden ind på fx skattedata, på ferielovgivningen og GDPR, er rigtigt vigtigt for os, også at det har en høj kvalitet."
"Når vi har styr de grundlæggende informationer, har vi mulighed for at analysere på data på tværs af en organisation med 3.600 medarbejdere. Det giver os vigtig viden, der er afgørende for, hvordan vi sætter ind strategisk og operationelt for at rekruttere og fastholde vores arbejdsstyrke, understreger Ulla Amtoft, der glæder sig over koncernens investering i Epos HR, der understøtter alle processer i HR-driften."
"Det er helt afgørende at vores medarbejdere har tillid til den lønseddel de får hver måned. Det seneste vi har oplevet med tilpasning af systemet - er den nye ferielov, der er kommet til. Det har vi oplevet, fungerer fra første dag i vores lønsystem."
”Jeg kan på det varmeste anbefale Azets. Både i implementeringsfasen, på refusionssiden og i den løbende lønhåndtering oplever vi Azets som en vigtig sparringspartner, der løser opgaverne på professionel vis.”
"Jeg vil anbefale andre firmaer at få ekstern assistance fra Azets til lønhåndteringen, fordi det ikke giver mening for en mindre virksomhed at have den her ekspertrolle siddende til daglig."
Det var afgørende, at vi fik kvalificeret, erfaren og selvstændig arbejdskraft, og derfor valgte vi Azets frem for almindelig vikarservice,..., Og vi fik hurtigt bekræftet, at det var den rette beslutning."
"Baggrunden for beslutningen om at outsource lønfunktionen er, at vi har undersøgt, hvad det ville koste i forhold til at beholde den in house. Resultatet er en betydelig besparelse, og når Azets kan gøre det billigere, end vi selv kan, handler det selvfølgelig om stordriftsfordele, hvor de kan dele omkostningen til it-systemer, lokaler, ledelse mv. ud på langt flere kunder."
”Vi traf det helt rigtige valg med Epos. Man har virkelig tænkt sig om, da man designede Epos-systemet, - det er fleksibelt og fremtidsorienteret, - parat til at modsvare vores udvikling, og så har vi lige fra starten haft en god kommunikation med Azets."
"Det, der især står tydeligt for mig, er, hvordan Azets lynhurtigt kunne pejle sig ind på vores udfordringer og behov og derfra lave det helt rigtige match. At økonomimedarbejderen er en af deres egne folk, er et stort plus og et kvalitetsstempel, som hun til fulde har kunnet leve op til, fortæller Ida Sparrevohn, da hun tænker tilbage på forløbet."
"En outsourcing-aftale med Azets giver større tryghed og mindre sårbarhed i hverdagen, men betyder også adgang til opdateret viden og kompetencer, der rækker ud over, hvad der kan forventes i en mindre administration som den i Jyllingehallerne."
"Mindre sårbarhed i forhold til sygdom og ferie og større fokus på kerneforretningen. Det er blot to af de fordele, FOREX Bank Danmark har opnået, siden de i 2009 outsourcede hele økonomifunktionen til Azets."
”En af grundene til, at vi valgte Epos, var jo, at der ikke var nogen begrænsninger i forhold til integrationen til et tidsregistreringssystem. Og så var Epos meget opdateret – det var det mest moderne og det mindst tunge system. Det var også det mest brugervenlige system”,
"Økonomifunktionen kræver i dag en faglighed, som en mindre intern stab ikke ville kunne levere lige så godt og hurtigt som en stor ekstern spiller kan. En af fordelene ved samarbejdet med Azets er, at de internt er opdateret og sparrer med hinanden om den nyeste viden inden for økonomistyring og lønkørsel."
"Mange ting er blevet nemmere, efter vi er kommet over på den nye løsning, Epos Løn. Det er rart, at det hele er samlet, og at vi nemt kan finde de oplysninger, vi har brug for. Og så hænger det godt sammen med Epos HR, som vi også bruger."
Azets kom med mange input til, hvordan vi kunne spare ressourcer og optimere arbejdsgangene. Konsulenten satte sig godt ind i vores virksomhed, og vi kom ned i alle hjørnerne og fik gennemgået alle oplysninger og procedurer. Det gjorde, at vi fik ’renset ud’ og nu gør tingene væsentligt mere effektivt."
”Med Epos HR har vi fået et meget bedre overblik over medarbejdernes stamdata, hvad der rører sig i organisationen, hvilke uddannelsesbehov vi har, og hvilke 'kompetencegaps', der eventuelt måtte være. Det administrative arbejde er også blevet meget nemmere."
"Der er mange fordele ved at lade Azets overtage den administrative opgaveløsning helt eller delvist. En af dem er at man får præcis den erfaring og de kompetencer, der er brug for i den givne situation. En anden at det i langt de fleste tilfælde betyder færre omkostninger."
"Jeg kunne altid ringe til min kontaktperson – ja, jeg fik faktisk oplevelsen af, at jeg kunne kontakte Azets 24/7. Det gjorde mig tryg som bruger af systemet. Efter opstarten har jeg dog ikke været meget i kontakt med dem, da EasyCruit er nemt og intuitivt at bruge."
”Jeg er helt sikker på, at vi har fået nogle helt klare, kontante fordele og overordnet har sparet ressourcer. Og det var formålet – at frigøre HR-funktionen for mange af rutineopgaverne, så de kan koncentrere sig om mere værdiskabende aktiviteter, så det trivielle så vidt muligt bliver automatiseret."
For at få en løsning, der var optimal i forhold til Metro Service’s behov, valgte virksomheden at få skræddersyet kursus-undermodulet. Vi vurderede, at det kunne betale sig og valgte at investere i en tilpasning af løsningen, så det dels kunne imødekomme dokumentationskravene og dels automatisk kunne løse de fleste opgaver, der tidligere blev gjort manuelt.”
”Det er også blevet meget nemmere for lederne at godkende medarbejdernes indtastninger nu - det klarer de på et øjeblik. Før foregik det hele på papir - det var både mere besværligt og tidskrævende. Processen kunne hurtigt blive forsinket, og papirerne kunne for eksempel gå tabt i posten. Nu har vi i Lønafdelingen alle data med det samme, de er tastet ind, og vi har godkendelserne fra lederne, så snart de har trykket på knappen."