Kundereferencer - Azets
 
 
 

Kundereferencer

Azets har i dag +1.500 kunder, der består af virksomheder i alle størrelser og brancher.

Vi er stolte af, at fortsat flere virksomheder betror opgaver i forretningskritiske funktioner som HR, løn og regnskab til os.

På denne side kan du læse et udpluk af vores kundereferencer.

"Samarbejdet med Azets giver stor tryghed for os, især fordi vi ikke er en større organisation. Azets sikrer, at kravene til årsregnskaber bliver overholdt i de forskellige lande, og de træder til ved ferie og sygdom, så vi altid er dækket ind."
Anders Zeeberg, adm. direktør, Viega A/S
"Det, der har været vigtigt for os i samarbejdet med Azets er at vi kan se at de har de rigtige kompetencer til løn. Vi skal ikke selv have ressourcerne i huset på løndelen."
Malene Hulkvist, HR-direktør i Saint-Gobain
"Det, der er den helt store fordel i det daglige arbejde og samarbejde med Azets for os, er at vi har en fagkyndig person siddende hos os fuldtid, som er fuldstændig ekspert på området, og som skaber noget ro."
Dorte Bloch, Country Manager
”Vi sætter stor pris på samarbejdet med Azets. Vi har stor tillid til det arbejde, de udfører. Og tillid er ekstremt vigtigt i det her samarbejde, netop fordi vi har 70.000 udbetalinger hver måned.”
Søren Lastein, Økonomichef
"Gennem hele processen, som jo startede tilbage i 2019, har Azets været proaktive, og meget åbne i deres tilgang til tingene. Der har været en god struktur i projektet, og Azets har været dygtige til at formidle change management, og til at forklare next step klart og tydeligt."
Thomas Gudbjerg, Koncerndirektør
lejre kommune samarbejder om løn med azets
"Samarbejdet med Azets har haft bemærkelsesværdige resultater for Team Løn og de tætte samarbejdspartnere især Finans & Regnskab. Afstemningsprocesserne og de dertilhørende procedurer er nu klart definerede og organiserede, hvilket har hjulpet os med at sikre præcision og minimere potentielle fejl. Derudover har Azets kastet lys over bestemte områder, som vi tidligere havde negligeret på grund af drift, men som viste sig at være af afgørende betydning."
Steen Lise Faglig leder, Teamløn
"Det er en stor styrke for os at Azets er en stor og velrenommeret virksomhed, der er bredt repræsenteret i Danmark. Jeg sætter pris på at vi bliver set og hørt, og at vi ikke bare er et nummer i rækken."
Trine Baunsgaard, Regnskabschef
"En outsourcing af løn hos jem & fix passer rigtigt godt ind i den strategi vi har og den måde vi driver virksomhed på. Det at få specialviden ind på fx skattedata, på ferielovgivningen og GDPR, er rigtigt vigtigt for os, også at det har en høj kvalitet."
Jesper Paarup, HR Koordinator
"Når vi har styr de grundlæggende informationer, har vi mulighed for at analysere på data på tværs af en organisation med 3.600 medarbejdere. Det giver os vigtig viden, der er afgørende for, hvordan vi sætter ind strategisk og operationelt for at rekruttere og fastholde vores arbejdsstyrke, understreger Ulla Amtoft, der glæder sig over koncernens investering i Epos HR, der understøtter alle processer i HR-driften."
Ulla Amtoft, HR-direktør
"Det er helt afgørende at vores medarbejdere har tillid til den lønseddel de får hver måned. Det seneste vi har oplevet med tilpasning af systemet - er den nye ferielov, der er kommet til. Det har vi oplevet, fungerer fra første dag i vores lønsystem."
Jan Jensen, HR Direktør
”Jeg kan på det varmeste anbefale Azets. Både i implementeringsfasen, på refusionssiden og i den løbende lønhåndtering oplever vi Azets som en vigtig sparringspartner, der løser opgaverne på professionel vis.”
Peter Kjeld Hansen, Økonomidirektør
"Jeg vil anbefale andre firmaer at få ekstern assistance fra Azets til lønhåndteringen, fordi det ikke giver mening for en mindre virksomhed at have den her ekspertrolle siddende til daglig."
Mads Eggert, Senior Re-recording Mixer
Det var afgørende, at vi fik kvalificeret, erfaren og selvstændig arbejdskraft, og derfor valgte vi Azets frem for almindelig vikarservice,..., Og vi fik hurtigt bekræftet, at det var den rette beslutning."
Lærke Schmidt, CFO
"Baggrunden for beslutningen om at outsource lønfunktionen er, at vi har undersøgt, hvad det ville koste i forhold til at beholde den in house. Resultatet er en betydelig besparelse, og når Azets kan gøre det billigere, end vi selv kan, handler det selvfølgelig om stordriftsfordele, hvor de kan dele omkostningen til it-systemer, lokaler, ledelse mv. ud på langt flere kunder."
Susanne Brandi Andersen, HR Business Partner
”Vi traf det helt rigtige valg med Epos. Man har virkelig tænkt sig om, da man designede Epos-systemet, - det er fleksibelt og fremtidsorienteret, - parat til at modsvare vores udvikling, og så har vi lige fra starten haft en god kommunikation med Azets."
Jan Weber Pedersen, Økonomidirektør
"Det, der især står tydeligt for mig, er, hvordan Azets lynhurtigt kunne pejle sig ind på vores udfordringer og behov og derfra lave det helt rigtige match. At økonomimedarbejderen er en af deres egne folk, er et stort plus og et kvalitetsstempel, som hun til fulde har kunnet leve op til, fortæller Ida Sparrevohn, da hun tænker tilbage på forløbet."
Ida Sparrevohn, HR- og administrationschef
"En outsourcing-aftale med Azets giver større tryghed og mindre sårbarhed i hverdagen, men betyder også adgang til opdateret viden og kompetencer, der rækker ud over, hvad der kan forventes i en mindre administration som den i Jyllingehallerne."
Lars Lindskov, formand for hallernes bestyrelse
"Mindre sårbarhed i forhold til sygdom og ferie og større fokus på kerneforretningen. Det er blot to af de fordele, FOREX Bank Danmark har opnået, siden de i 2009 outsourcede hele økonomifunktionen til Azets."
Charles Nielsen, administrativ ansvarlig
”En af grundene til, at vi valgte Epos, var jo, at der ikke var nogen begrænsninger i forhold til integrationen til et tidsregistreringssystem. Og så var Epos meget opdateret – det var det mest moderne og det mindst tunge system. Det var også det mest brugervenlige system”,
Helle Löwe Knudsen
"Økonomifunktionen kræver i dag en faglighed, som en mindre intern stab ikke ville kunne levere lige så godt og hurtigt som en stor ekstern spiller kan. En af fordelene ved samarbejdet med Azets er, at de internt er opdateret og sparrer med hinanden om den nyeste viden inden for økonomistyring og lønkørsel."
Tommy Vincentz Larsen, administrerende direktør
"Mange ting er blevet nemmere, efter vi er kommet over på den nye løsning, Epos Løn. Det er rart, at det hele er samlet, og at vi nemt kan finde de oplysninger, vi har brug for. Og så hænger det godt sammen med Epos HR, som vi også bruger."
Birgitte Stieper, arbejder med løn, økonomi og HR
Azets kom med mange input til, hvordan vi kunne spare ressourcer og optimere arbejdsgangene. Konsulenten satte sig godt ind i vores virksomhed, og vi kom ned i alle hjørnerne og fik gennemgået alle oplysninger og procedurer. Det gjorde, at vi fik ’renset ud’ og nu gør tingene væsentligt mere effektivt."
Anna Marie Lauridsen, Lønbogholder
”Med Epos HR har vi fået et meget bedre overblik over medarbejdernes stamdata, hvad der rører sig i organisationen, hvilke uddannelsesbehov vi har, og hvilke 'kompetencegaps', der eventuelt måtte være. Det administrative arbejde er også blevet meget nemmere."
Bettina Theilgaard Krohn, HR direktør
"Der er mange fordele ved at lade Azets overtage den administrative opgaveløsning helt eller delvist. En af dem er at man får præcis den erfaring og de kompetencer, der er brug for i den givne situation. En anden at det i langt de fleste tilfælde betyder færre omkostninger."
Jakob Damm-Jakobsen, ejer og direktør
"Jeg kunne altid ringe til min kontaktperson – ja, jeg fik faktisk oplevelsen af, at jeg kunne kontakte Azets 24/7. Det gjorde mig tryg som bruger af systemet. Efter opstarten har jeg dog ikke været meget i kontakt med dem, da EasyCruit er nemt og intuitivt at bruge."
Suzanne Scheil, Senior HR Business Partner
”Jeg er helt sikker på, at vi har fået nogle helt klare, kontante fordele og overordnet har sparet ressourcer. Og det var formålet – at frigøre HR-funktionen for mange af rutineopgaverne, så de kan koncentrere sig om mere værdiskabende aktiviteter, så det trivielle så vidt muligt bliver automatiseret."
Preben Nielsen, IT-Direktør
For at få en løsning, der var optimal i forhold til Metro Service’s behov, valgte virksomheden at få skræddersyet kursus-undermodulet. Vi vurderede, at det kunne betale sig og valgte at investere i en tilpasning af løsningen, så det dels kunne imødekomme dokumentationskravene og dels automatisk kunne løse de fleste opgaver, der tidligere blev gjort manuelt.”
Erling Krog, Training Manager
”Det er også blevet meget nemmere for lederne at godkende medarbejdernes indtastninger nu - det klarer de på et øjeblik. Før foregik det hele på papir - det var både mere besværligt og tidskrævende. Processen kunne hurtigt blive forsinket, og papirerne kunne for eksempel gå tabt i posten. Nu har vi i Lønafdelingen alle data med det samme, de er tastet ind, og vi har godkendelserne fra lederne, så snart de har trykket på knappen."
Benedikte Ginderskov, Souschef i Personaleafdelingen og leder af Lønafdelingen