Gør karriere i et anderledes konsulenthus
I Azets er vi ikke kun eksperter i regnskab og økonomi. Vi er et konsulenthus med viden og erfaring inden for alle aspekter af regnskab, løn og HR. Det betyder, at du bliver en del af en arbejdsplads, hvor du kan udvikle dig, lære mere og sparre med dine kolleger for både at hjælpe vores kunder bedst muligt, men også for at udvikle dine egne kompetencer.
Skab din egen karrierevej. Bliv en del af en fagligt udfordrende arbejdsplads, hvor du bliver mødt med fleksibilitet, muligheder og tillid.
Karrieremuligheder i Azets
Hos Azets har vi plads til alle kompetenceniveauer. Som konsulenthus bestræber vi os på at have ekspertise inden for alle opgaver i regnskab og økonomi, og derfor har du mulighed for at udvikle din karriere hos os.
Trainee
Du lærer alt om regnskab og økonomi med en stejl læringskurve. Fra første dag får du egne opgaver og ansvar. Som trainee kickstarter du din karriere, og du opnår stærke kompetencer inden for regnskab og økonomi.
Juniorkonsulent
Du har den daglige kontakt med kunderne i din portefølje, og du deltager i alt fra regnskab til kundemøder. Din hverdag indeholder en stor grad af variation, der konstants giver dig nye spændende opgaver og kompetencer.
Konsulent
Du har flere års erfaring med bogholderi og regnskab - så din faglige ballast er helt på plads. Du trives med afveksling i de daglige opgaver og har lyst til en udadvendt stilling med masser af kundekontakt og mange kolleger.
Seniorkonsulent
Fagligt er du på regnskabschef- eller controller-niveau. Du har i flere år arbejdet professionelt på dette niveau, eller du har måske erfaring fra revisionsbranchen. Du er udadvendt og sætter pris på en hverdag, hvor ikke to dage er ens.
Teamleder
Du varetager både dine egne opgaver inden for regnskab og økonomi. Du sikrer dig også, at dagligdagen i teamet fungerer, og du sørger for koordinering af opgaver og ansvar.
Manager
Du har ansvar for dine medarbejders trivsel og faglighed. Du sørger også for, at alle kunder, som er tilknyttet dit teams portefølje, får de rette leverancer af høj kvalitet og service.
Vi kan håndtere alle opgaver inden for økonomi
Regnskab og økonomi er vores kernekompetence, og vi kan løse alle opgaver i vores kunders økonomifunktion. Her kan du se et udsnit af, hvad du kan blive en del af:
Rådgivning
Vi tilbyder vores kunder rådgivning på niveau med revisorer og advokater om alt fra skat og moms til fusioner og spaltning af virksomhed. Og som et af Nordens førende konsulenthuse kan vi rådgive på det højeste niveau.
Og det er ikke kun med kompetencer i regnskab og økonomi. Som konsulenthus har vi også eksperter i løn, HR og teknologi, som kan hjælpe dig med specielle opgaver, så du kan tilføre mere værdi til kunden, og udvikle dine egne kompetencer.
Interim assistance
Hvis en kunde har et akut behov for assistance, skal du som konsulent kunne træde til med det samme. I Azets har vi et stort netværk af både in-house og freelance konsulenter på alle niveauer fra assistent til CFO, både inden for regnskab, løn og HR.
Du skal være omstillingsparat, erfaren og kompetent med en vilje til at garantere kunderne høj kvalitet. Vores interim assistance giver kunderne større sikkerhed i forhold til traditionel vikarservice.
Outsourcing af regnskab
Vi har mange års erfaring med outsourcing, hvor vi kan være vores kunders eksterne bogholderi. Vi kan varetage alle økonomifunktioner og økonomiopgaver, og vi kan arbejde i alle økonomisystemer.
Som konsulent med outsourcing-kunder er det vigtigt at holde en tæt kunderelation, så I løbende kan optimere arbejdet i takt med, at kundens behov ændrer sig. Du bliver en del af et professionelt team, og arbejder med optimering af processer og effektivisering af arbejdsgange.
Fastansat konsulent
Vi leder altid efter talenter inden for regnskab og økonomi. Uanset dit kompetenceniveau kan vi tilbyde en arbejdsplads, hvor der aldrig er mangel på udfordringer, udvikling, fremdrift og ikke mindst sammenhold og god stemning.
Læs mere
Freelance konsulent
Som selvstændig kan du blive freelance konsulent i Azets. Vi skaber et samarbejde og matcher dig med vores kunder. Vi leder altid efter nye konsulentprofiler for kunder, der har brug for interim assistance fra en professionel.
Læs mere
Kontakt vores HR-team
Du er velkommen til at kontakte en af vores HR-ansvarlige angående et job hos Azets.
Tlf: 70 27 31 30
E-mail: hr@azets.com