En karriere baseret på høj faglighed, fleksibilitet og tillid
Hos Azets varetager vi administrationen af et stort antal ejerforeninger og andelsboligforeninger i hele Danmark, og vi agerer samtidig stærk og kompetent sparringspartner for ejendomsinvestorer.
Ejendomsadministration er ikke bare administration. Ofte handler det om menneskers hjem, og derfor er tillid og tryghed afgørende faktorer – også i vores måde at arbejde på.
En karriere inden for ejendomsadministration byder på forskellige muligheder, hvad enten du brænder for god kommunikation, administration eller kundeservice. Du får uanset hvad mulighed for at gøre en forskel, have alsidige arbejdsopgaver samt dygtige kollegaer – alt sammen i et stort og anerkendt konsulenthus, hvor fleksibilitet og alsidighed i opgaver og kunderelationer går udover almindelig ejendomsadministration.
Ejer- og andelsboligforening
Som konsulenter arbejder vi med professionel assistance til løbende administration for bestyrelsen i ejer- eller andelsboligforeninger.
Vi varetager administrationen af både små og store boligforeninger i hele Danmark.
Investerings-/udlejningsejendom
Hos Azets agerer vi professionel ejendomsadministrator, som varetager alt fra regnskab og udarbejdelse af lejekontrakter til kommunikation med lejere og koordinering med håndværkere for ejendomsinvestorer.
Vi varetager administration af alle typer ejendomme i hele Danmark, fra erhvervslejemål til private beboelseslejemål.
Find dit fagområde
Azets er en virksomhed i stor vækst, og vores forskellige divisioner er derfor altid på jagt efter de bedste talenter inden for deres fagområde. Klik på dit fagområde, og lær meget mere om dine karrieremuligheder i Azets.
Kontakt vores HR-team
Du er velkommen til at kontakte en af vores HR-ansvarlige angående et job hos Azets.
Tlf: 70 27 31 30
E-mail: hr@azets.com