Interim Bogholder: Lej en bogholder
Lej en bogholder, når du har brug for hjælp i regnskabsafdelingen - Så får du hurtig og kompetent assistance.
- Du får en allroundbogholder, der kan løse alle opgaver inden for økonomi og regnskab
- Aftalen er fleksibel - det betyder at du kun betaler for de faktiske timer, hvor bogholderen er hos dig
- Vores interim bogholder har erfaring med økonomisystemer som f.eks. C5, SAP, e-conomic, Navision, Visma Business og Microsoft Dynamics
Mød Kaspar, som er interim regnskabskonsulent hos Azets, og hør mere om dine fordele.
Lej en bogholder når en fastansat ikke kan betale sig
Virksomheder står ofte ved et korsvej, når behovet for bogholderi ikke retfærdiggør en fuldtidsansættelse. I disse tilfælde tilbyder Azets en fleksibel løsning: lej en bogholder.
|
En interim bogholder fra Azets er en fleksibel og sikker løsning
Når du lejer en vikar bogholder hos os, får du en løsning der er langt mere sikker end hvis du vælger et traditionelt vikarbureau.
Bogholderen bliver en fast del af jeres team og det er den samme medarbejder, der løser opgaverne i hele perioden. Og skulle dit behov for assistance sig undervejs, så er vores interim løsning heldigvis fleksibel.
Ansættelsesforholdet ligger hos Azets. Derfor vender bogholderen tilbage til os når opgaverne er løst.
Lej en allroundbogholder og få en løsning, som indeholder stor fleksibilitet OG stor sikkerhed på én og samme tid.
Eksternt bogholderi og regnskab - Vores bogholdere kan navigere i alle de gængse økonomisystemer
"Konsulenten fra Azets var erfaren og tog fat med det samme. Vi mærkede tydeligt, at hun havde haft fingrene i mange forskellige økonomisystemer. Det var en fordel, for vi havde ikke tid til en masse oplæring, men havde bare brug for, at der blev taget fra med det samme."
Birgitte Krarup Sonne-Schmidt
Koncerndirektør
Arp-Hansen Hotel Group
Find en ekstern bogholder her
Vores konsulenter kan klare alle opgaver inden for økonomi og regnskab - og de kender alle love og regulationer. Vi varetager f.eks. årsafslutning, bogføring, afstemninger, fakturering, controlling, skat og moms, debitor- og kreditorstyring samt lønbogholderi.
Bogholder med 10 års erfaring inden for bogholderi. Rutineret i alle dele af økonomifunktionens opgaver.
Bred erfaring i administrative opgaver inden for lønbogholderi, regnskab og HR.
Stor erfaring inden for økonomi og ledelse fra stillinger som controller og CFO i både danske og multinationale virksomheder.
Kontakt os
Udfyld formularen, så vender vi tilbage inden for 24 timer (i hverdage), og tager en snak om dine behov, så vi hurtigt kan finde den rigtige konsulent til din virksomhed. Det er selvfølgelig helt uforpligtende.
Du er også velkommen til at ringe: 70 232 232 eller skrive til os på dialog-dk@azets.com
"Efter en snak med Azets om vores behov og de arbejdsopgaver, der skulle udføres, blev jeg kort efter præsenteret for en kandidat, der kunne starte øjeblikkeligt,”
★★★★★
Ida Sparrevohn
HR- og administrationschef
Tia Technology A/S
Reducer de faste omkostninger med en interim bogholder
Med en allroundbogholder fra Azets betaler I kun den aftalte timepris for de faktiske timer, konsulenten arbejder hos jer. Det betyder at I slipper for de mange dyre personaleomkostninger som pension, ferie, sygdom og uddannelse.
Bliver din bogholder syg, så sørger vi naturligvis for en kvalificeret afløser.
Lej en bogholder og hold de faste omkostninger nede samtidig med, at I modtager interim assistance fra Nordens førende økonomihus.
Ofte stillede spørgsmål (FAQ) vedrørende midlertidige bogholdere
Hvordan sikres kvaliteten af arbejdet, når man lejer en bogholder?
Hvad gør jeg, hvis min virksomhed kun har brug for bogholderiassistance på deltid?