Få en introduktion på 30 min.
zExpense er en intuitiv og brugervenlig løsning på såvel portal og app, som gør hverdagen nemmere både for konsulenten, der har udlæg og rejseafregning, chefen, som skal godkende og bogholderen, som skal bogføre.
Med elektroniske bilag slipper bogholderiet for at skulle arkivere manuelt, og den rejsende sparer tid og frustrationer over forsvundne bilag. Via zExpense app’en tager medarbejderen et billede af bilag/regning, som efterfølgende uploades direkte til zExpense. Papirbilaget kan efterfølgende smides ud.
zExpense kan integreres med alle typer økonomisystemer og danner således bogføringsgrundlaget til en kassekladde. I zExpense er alle relevante bogføringsoplysninger oprettet og tilføjet til afregningen. Det gælder også dimensionskonteringen som f.eks. formål, afdeling, cost center, sted, projekt/sagsnr. mv.
Få en introduktion til zExpense
På dette webinar får du en gennemgang af de grundlæggende funktioner i zExpense. Vi kigger bl.a. på:
- Udlæg, privat
- Udlæg, firmakort
- Kørselsgodtgørelse
- Diæter
- Notifikationsflow
- Godkendelsesflow
Oplægsholder
