Dato
06.03.25
Tid
09:00 - 09:30
Pris
Gratis
Sted
Online | DK
Sygdom og korrekt håndtering heraf
Hvordan håndteres din medarbejders sygdom korrekt og hensigtsmæssigt?
Vi kommer alle sammen ud for, at vores medarbejdere bliver syge. De fleste gange er medarbejderen hurtigt rask og i gang igen, men det sker også, at en medarbejder træder ind i længerevarende sygdom.
På dette webinar bliver du opdateret på reglerne og introduceres til en række værktøjer, som kan understøtte et godt forløb for både virksomhed og medarbejder:
- Hvad er dine forpligtelser som arbejdsgiver?
- Hvad er medarbejderens forpligtelser?
- Sygefraværssamtale - hvorfor er det vigtigt?
- Skal du bede om en mulighedserklæring?
- Skal der udarbejdes en fastholdelsesplan?
- Anmeldelse af refusion for sygefravær
Oplægsholder

Lisbeth Lindorff Riis
Head of HR LegalLisbeth Lindorff Riis er uddannet Cand.merc.jur fra Handelshøjskolen i Århus og senere Cand.jur fra Københavns Universitet. Lisbeth har mange års erfaring med juridisk rådgivning inden for HR, herunder persondataretlige problemstillinger.