Vælg en stærk partner med redskaberne i orden
I Azets varetager vi administrationen af et stort antal ejerforeninger og andelsboligforeninger i hele Danmark. Fra den lille forening med et begrænset behov til den store forening med mange administrative opgaver, der løbende skal varetages.
Uanset størrelse og behov, vil vores målsætning altid være den samme: At skabe ro og tryghed, så I som bestyrelse får luft til at planlægge og arbejde med de spændende og udviklende projekter.
Det er vores fornemste opgave at stå til rådighed for jer når I har brug for det og give jer den administrative assistance, I behøver.
På baggrund af vores erfaringer med behovet hos ejerforeninger og andelsboligforeninger, har vi sammensat to pakker: BASIS og PRO. Nedenfor kan du læse mere om, hvad de to pakker indeholder og blive klogere på hvilken pakke, der passer til behovet i din forening.
Vi tilbyder
BASIS
Pakken til den selvkørende ejer- eller andelsboligforening. Vi tager hånd om al den løbende administration, mens I selv står for bl.a. generalforsamlingen og den almindelige beboerkontakt.
Denne pakke indeholder:
- Løbende bogføring
- Opkrævning af boligafgift
- Betaling af regninger
- Håndtering af forbrugsregnskaber
- Online bestyrelsesportal
PRO
PRO er pakken til den klassiske ejer- eller andelsboligforening som har brug for en hånd til al løbende administration og den årlige generalforsamling.
Denne pakke indeholder det samme som Basis pakken, samt:
- Rådgivning ift. sædvanlige foreningsspørgsmål
- Udarbejdelse af driftsbudget og årligt budgetmøde
- Afholdelse af ordinær generalforsamling
- Online bestyrelses- og beboerportal
- Besvarelse af henvendelser fra ejere eller andelshavere
ProBo - din boligforenings online-portal
Med Azets som administrator af jeres ejerforening eller andelsboligforening får I adgang til jeres egen online-portal.
Her kan I som bestyrelse få overblik over økonomien og finde alle foreningens vigtige dokumenter, som f.eks. vedtægter, regnskaber, referater fra generalforsamlingen og meget mere.
Fordele for jer
- I får en løsning, som er tilpasset jeres behov
- I slipper for at bruge tid på administration som bogføring, opkrævninger, betaling af regninger mm.
- I får mere tid til de projekter, som skal udvikle jeres ejer- eller andelsboligforening til gavn for beboerne
- I får en online bestyrelsesportal, hvor I kan godkende betalinger, følge med i økonomien og have overblik over relevante dokumenter for foreningen, f.eks. vedtægter, referater mm.
- I får et professionelt team, som altid står til rådighed med
rådgivning og assistance.
"For omkring 5 år siden lagde vi administrationen af vores andelsboligforening i hænderne på Azets, og vi har ikke fortrudt vores valg. Som formand er jeg yderst tilfreds med vores samarbejde - vi får altid tilfredsstillende og kvalificeret sparring."
Jesper Johansen, Formand A/B Møllebakkehus
"At lægge administrationen hos en ekstern partner er for os forbundet med stor tryghed og tillid. Som formand skal jeg ikke bekymre mig om noget. Opstår der spørgsmål eller kommer jeg i tvivl, så ringer eller skriver jeg og får altid et hurtigt og kvalificeret svar retur."
Lis Nielsen, Formand A/B Solstriben
Kontakt Azets Ejendomsadministration
Jeg er beboer i en ejer- eller andelsforening
Min forening administreres af Azets og jeg har et spørgsmål eller en forespørgsel. Klik nedenfor, eller kontakt os på telefon:
Tlf. 38 60 70 30
(tast 1 for ejer-og andelsforeninger)
Telefontid: Mandag – fredag 10:00 – 15:00
Jeg er beboer og har brug for hjælp
Jeg søger en professionel ejendomsadministrator til min ejendom
Udfyld kontaktformularen nedenfor. Vi kontakter dig hurtigst muligt, og du er også altid velkommen til at kontakte os på telefon:
Tlf. 70 232 232
Jeg søger en ejendomsadministrator