Spar tid ved at få adgang til papirposten på jeres enheder.
Ikke mere junkmail eller reklamer.
Hurtig levering samme dag.
- Letanvendelig, digital postrumssoftware til at organisere jeres post
- I kan få adgang til jeres post fra enhver enhed
- Software med fokus på sikkerhed
En digital postkasse
I kan altid regne med, at papirposten finder vej til jer i snesevis af kuverter til mange forskellige afdelinger. Uanset hvor godt de er organiseret, står I stadig tilbage med papiret, og I skal stadig tage jer tid til at håndtere det. Ved at bruge en digital postrumstjeneste bliver posten scannet og leveret til jer. I behøver ikke længere at tænke på at få posten leveret til den rigtige afdeling eller på at organisere og opbevare posten og sikre, at den er tilgængelig for et større antal medarbejdere. Azets Document Solutions har optimeret processen i det digitale postrum og gjort jeres post tilgængelig for jer på alle enheder i jeres virksomhed samt på jeres personlige enheder, hvis I har brug for at få adgang til jeres post på farten.
Med vores digitale postrumstjeneste scannes posten til et digitalt format gennem digital postrumsautomatisering, hvilket mindsker den administrative arbejdsmængde og giver lettere adgang til oplysningerne. Det reducerer omkostningerne og gør det lettere at overholde reglerne. Det giver også et fuldt overblik og trackingmuligheder.
Vores løsninger er designet til at vokse med virksomheden, så vi altid kan levere de bedste tilbud til jeres virksomhed.
FAQ
Hvad er et digitalt postrum?
Hvordan fungerer det?
Er det sikkert at bruge?
Kommer jeg til at modtage junkmail?
Hvordan får jeg adgang til filerne?
Ønsker du mere information?
Udfyld formularen til højre, og så kontakter vi dig hurtigst muligt. Du er også altid velkommen til at kontakte os på: