Digitalt Postrum
 
 
 

Digitalt Postrum

Hold fokus og forbliv effektive med en ny digital postrumstjeneste

hourglass-2.svg

Spar tid ved at få adgang til papirposten på jeres enheder.

email-warning.svg

Ikke mere junkmail eller reklamer.

mailbox-3.svg

Hurtig levering samme dag.

manwomanonpad_750x600.jpg

 

 

  • Letanvendelig, digital postrumssoftware til at organisere jeres post


  • I kan få adgang til jeres post fra enhver enhed


  • Software med fokus på sikkerhed

En digital postkasse

I kan altid regne med, at papirposten finder vej til jer i snesevis af kuverter til mange forskellige afdelinger. Uanset hvor godt de er organiseret, står I stadig tilbage med papiret, og I skal stadig tage jer tid til at håndtere det. Ved at bruge en digital postrumstjeneste bliver posten scannet og leveret til jer. I behøver ikke længere at tænke på at få posten leveret til den rigtige afdeling eller på at organisere og opbevare posten og sikre, at den er tilgængelig for et større antal medarbejdere. Azets Document Solutions har optimeret processen i det digitale postrum og gjort jeres post tilgængelig for jer på alle enheder i jeres virksomhed samt på jeres personlige enheder, hvis I har brug for at få adgang til jeres post på farten.

Med vores digitale postrumstjeneste scannes posten til et digitalt format gennem digital postrumsautomatisering, hvilket mindsker den administrative arbejdsmængde og giver lettere adgang til oplysningerne. Det reducerer omkostningerne og gør det lettere at overholde reglerne. Det giver også et fuldt overblik og trackingmuligheder.

Vores løsninger er designet til at vokse med virksomheden, så vi altid kan levere de bedste tilbud til jeres virksomhed.

FAQ

Hvad er et digitalt postrum?

Det digitale postrum er en af vores digitale postrumstjenester; jeres postkasse er optimeret til at kunne tilgås via jeres bærbare computere, telefoner eller tablets, med scanning og kurertjenester leveret af Azets Document Solutions.

Hvordan fungerer det?

Vi modtager jeres papirpost, og ved levering samme dag scanner vi hurtigt posten og sørger for, at den når frem til jeres digitale enheder så hurtigt som muligt.

Er det sikkert at bruge?

Vores software bruger et ID-login for at sikre, at kun autoriserede medarbejdere kan få adgang til oplysningerne. Mailopbevaringen er 100 % cloud-baseret og opbevares sikkert i systemet.

Kommer jeg til at modtage junkmail?

Alle junkmails og reklamer bliver sorteret fra og vil ikke kunne forstyrre jer i jeres travle arbejdsdag.

Hvordan får jeg adgang til filerne?

Når I har scannet og uploadet de specifikke filer, er de kun én søgning væk på jeres enhed, og I kan få adgang til dem hvor som helst. Med ADS' cloud-baserede system er det også nemt at dele filerne online blandt medarbejderne.

Ønsker du mere information?

Udfyld formularen til højre, og så kontakter vi dig hurtigst muligt. Du er også altid velkommen til at kontakte os på:

+45 70 232 232

Kontakt mig venligst

Ja, vær venlig at håndtere min anmodning. Jeg accepterer, at Azets modtager og gemmer mine kontaktoplysninger i overensstemmelse med Privacy Statement

Ja tak, jeg vil gerne tilmeldes nyhedsbrevet fra Azets. Jeg kan til enhver tid afmelde mig igen.