Automatiser processer som indkøb, fakturering og kommunikation og spar tid.
Gør alle ressourcer digitalt tilgængelige.
Vi skræddersyr processen til dine behov.
- En service der finder de bedste scanningsløsninger til din virksomhed.
- Alle dine papirarkiver omdannes til digitale arkiver på dine enheder.
- En grønnere løsning til forebyggelse af klimaforandringerne.
Om ADS
Projekterne hober sig op gennem årene, derfor kæmper flere og flere papirer om pladsen i arkivrummene og på kontorets hylder. Det, der starter som en simpel fil, bliver efterhånden et spørgsmål om mere plads og bedre opbevaringsløsninger, og det bliver bare værre og værre. Azets Document Solutions har en vision om kontorer uden trange opbevaringsrum, som i stedet bruger strømlinede, digitale dokumentløsninger.
ADS har mange års erfaring som den førende scanningstjenestefor digitale dokumentløsninger på det nordiske marked og omdanner ethvert dokument til en del af jeres digitale arkiv, som er let tilgængeligt fra enhver enhed.
Sådan foregår processen
Når vi scanner jeres fakturaer, kan vi kontrollere hver enkelt linje i forhold til indkøbsnummeret for at sikre, at det er korrekt. Vores systemer fanger alt fra underskrifter til afkrydsningsfelter i alle slags dokumenter. Papirarkivet bliver organiseret, kontrolleret og verificeret, hvorefter det scannes og uploades til jeres system, så I kan vurdere de oplysninger, I ønsker at gøre digitalt tilgængelige.
Træd ind på den moderne arbejdsplads
Den moderne arbejdsplads indeholder digitale systemer, der kan forbedre jeres arbejdsdag.
- Find jeres filer på få sekunder
- Reducer sandsynligheden for manuelle fejl
- Skab mere plads
- Få adgang til jeres arbejde hvor som helst og fra enhver enhed
- Mere GDPR-kompatibel
- Sparer tid og omkostninger
Dette hjælper dig med at holde kontakten med jeres kolleger og kunder, og det er helt uden at I skal bladre i et papirarkiv, når I har brug for noget. Med en digital løsning undgår I også risikoen ved, at jeres oplysninger beskadiges af miljømæssige faktorer som fx lækager. I vil altid have en backup, der er let tilgængelig både på og uden for jeres kontorlokaler.
Der er sket et stort spring for de digitale løsninger i løbet af de seneste par år. Arbejdspladserne bliver gradvist mere fleksible, og der spares penge med hjemmearbejdsløsninger og mindre kontorlokaler. Det er ikke kun revolutionerende for virksomhedens udgifter - det bidrager også aktivt til beskyttelsen af vores miljø.
FAQ
Hvorfor er et digitalt arkiv bedre end et papirarkiv?
Hvordan hjælper det miljøet at have et digitalt arkiv?
Hvad kan ADS scanne for mig?
Ønsker du mere information?
Udfyld formularen til højre, og så kontakter vi dig hurtigst muligt. Du er også altid velkommen til at kontakte os på: