Ny lov om tidsregistrering er trådt i kraft d. 1/7-24
Pr. 1/7-24 har det for alle virksomheder været lovpligtigt at have en løsning til tidsregistrering, og Azets Employee er et rigtig godt bud på en brugervenlig tids-/ og fraværsløsning, der understøtter den nye lovgivning.
Vores cloudbaserede (AWS) tidsregistreringssystem Azets Employee har en inituitiv brugergrænseflade med Single Sign on, og gør det dermed muligt for jer at tilbyde medarbejderne en enkel måde at tidsregistrere på.
Kontakt os i dag for en demo med gennemgang af mulighederne for den fremtidige tidsregistrering.
Kontrol over medarbejderforhold
Med ét enkelt login kan du se alle de oplysninger, du har brug for, håndtere godkendelser og lønsedler, samt tjekke den generelle personalestatus, uanset hvor du er – helt enkelt og lige til.
Effektiv HR-administration
Har du svært ved at finde tiden til personaleadministration? Med Azets Employee kan du let godkende f.eks. timer, ferie og fravær, få overblik og skabe en effektiv informationsstrøm.
En del af dit digitale arbejdsliv
Skab en digital arbejdsplads, hvor medarbejderne kan finde alle relevante oplysninger med et enkelt klik – på computeren eller via telefonen, ved køkkenbordet eller på vej til det næste møde.
Webinar on demand om den nye lov om tidsregistrering
D. 4. marts afholdte vi et webinar om den nye lov om registrering af arbejdstid. På webinaret blev der bl.a. kigget på:
- Hvorfor er en ny lovgivning nødvendig?
- Hvilke ændringer følger af den nye lov?
- Hvilke er de væsentligste krav, som arbejdsgiver skal leve op til?
- Hvordan forbereder man virksomheden bedst muligt?
- Loven indebærer krav til det system, der anvendes til registrering af arbejdstid - Hvad er vigtigt i denne sammenhæng?
- Demo af Azets Employee
Bred tilgængelighed
Azets Employee er tilgængelig for alle virksomheder. Som kunde i Azets har du adgang til dit eget Cozone-univers, hvor du med et enkelt login også har adgang til Azets Employee.
Nem opsætning
Alle medarbejdere får deres eget brugerlogin til Azets Employee og kan begynde at bruge applikationen, så snart en profil er oprettet. Opsætningen klares nemt med hjælp fra en af vores konsulenter.
Kom godt i gang
Har du brug for hjælp til at komme i gang med Azets Employee, eller har du spørgsmål til applikationen, så kan du nemt bruge chat-funktionen i appen.
Du er selvfølgelig også velkommen til at tage fat i din faste kontaktperson.
GDPR-styring
Ligesom selve Azets Cozone-platformen, er Azets Employee sikker og i fuld compliance med GDPR. Al kommunikation, herunder dataoverførsler, opbevares sikkert i appen.
For at opnå maksimal sikkerhed, understøtter Azets Cozone-portalen sikkerhedsfunktioner som tofaktorgodkendelse, IP-restriktioner og sikker log af ændringer.